Jeg låner lige tråden her, da jeg også lige har købt noget kreatin for første gang. Jeg er lidt i tvivl om den der 'loading' fase, så jeg håber der er nogen der kan svare på mine spørgsmål

Som jeg har læst, så kan man nøjes med at tage 2 gram om dagen og så skulle resultaterne først vise sig et par uger efter man er begyndt. Men man kan også tage den der 'loading' fase og så snuppe ca. 20 gram om dagen i 5-7 dage.
Hvad er jeres erfaringer med selve loading-fasen? Er der nogen der har oplevet noget negativt eller haft nogle former for bivirkninger?
Grunden til jeg spørger er, at der på kreatin-bøtten står at den anbefalede max dosis er 2 gram om dagen. Der står endda også, at man bør kontakte sin læge inden man overskrider denne dosis-grænse!
Hvad er grunden til at man skal kontakte sin læge? Er der nogen der rent faktisk HAR kontaktet deres læge - og i så fald - hvad sagde vedkommende så?
Håber I kan besvare mine spørgsmål. Min bekymring ligger primært ved om jeg skal overskride den anbefalede grænse og køre en 'loading' fase eller om jeg bare skal tage de 2 gram om dagen i stedet.