Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

G.I Joe skrev:har gravet igennem bøtten, den er der IKKE :S.. får jeg en OD kreatin hvis jeg kører med en strøget tsk? eller får jeg så for lidt?

er fuldt booket op, men jeg vil bare gerne vide om det er tilstrækkeligt at køre med 1 tsk kretin om dagen? eller om det er for meget 

kinky_fætter skrev:G.I Joe skrev:har gravet igennem bøtten, den er der IKKE :S.. får jeg en OD kreatin hvis jeg kører med en strøget tsk? eller får jeg så for lidt?
hvis der ikke ligger en lille ske i kreatin bøtten så synes jeg at du skal gå ned til matas og klage.

G.I Joe skrev:okay, altså jeg tager 1 tsk hver aften, og de sidste gange jeg har gjort det har de i hvertfald givet noget(formentligt placebo)men who cares? bare det virker !

.. men er sgu ikke mig der er bange for at dø af roid rage, jeg kan bare kun indtage mit kreatin i fred sent om natten xD.. btw, hvordan fanden opløser man skidtet? og i hvad? synes mit konstant bare ligger sig på bunden
G.I Joe skrev:tak tak.. men er sgu ikke mig der er bange for at dø af roid rage, jeg kan bare kun indtage mit kreatin i fred sent om natten xD.. btw, hvordan fanden opløser man skidtet? og i hvad? synes mit konstant bare ligger sig på bunden

G.I Joe skrev:tak tak.. men er sgu ikke mig der er bange for at dø af roid rage, jeg kan bare kun indtage mit kreatin i fred sent om natten xD.. btw, hvordan fanden opløser man skidtet? og i hvad? synes mit konstant bare ligger sig på bunden

G.I Joe skrev:okay.. er bare pænt flabbet at drikke 2L vand med 4g kreatin hvor man til sidst har en slam agtig masse på bunden af flasken xD

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster