Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

For at realiserer mine tre underpunkter, skal du igang med 2 forskellige processer - “Store Muskler” og “Symmetri” hænger sammen, mens “Lav Fedtprocent” er en proces for sig selv.
Men når træner efter muskelvækst er en energifordeling på 40/40/20 oplagt. Det vil sige ens kost skal bestå af 40% kulhydrat, 40% protein og 20% fedt. En god tommelfingerregel er at du skal indtage 1.5-2 gram protein pr. kilo kropsvægt dagligt.
Det basale: Mælk, Vand, Juice, Havregryn, Rugbrød, Kødpålæg, Æg, Magert ost, Kylling, Oksekød, Svinekød, Tun, Makrel, Nødder, Pasta, Ris Kartofler, Fiberrigt brød, Frugt, Grøntsager.
Det er en rigtig god ide at få en instruktør i dit center, til at vise dig hvordan man helt præcist udfører hver enkelt øvelse. Print siden ud og vis instruktøren listen over øvelser, så burde han/hun være i stand til at lærer dig teknikken 100%.

TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.

J-S-O skrev:For at realiserer mine tre underpunkter, skal du igang med 2 forskellige processer - “Store Muskler” og “Symmetri” hænger sammen, mens “Lav Fedtprocent” er en proces for sig selv.
Lær eventuelt forskellen mellemn symmetri og proportioner![]()

lassah skrev:Tak for hjælpen!
Rigtig mange gode råd.
Som sagt er det en artikel skrevet til nybegyndere og jeg er den opfattelse at alt for meget teori og begrundelse skader mere end det gavner, men kan sagtens se hvad i mener.
Tak for det!

Poliquin skrev:lassah skrev:Tak for hjælpen!
Rigtig mange gode råd.
Som sagt er det en artikel skrevet til nybegyndere og jeg er den opfattelse at alt for meget teori og begrundelse skader mere end det gavner, men kan sagtens se hvad i mener.
Tak for det!
Det er os ganske fair, men så skal du passe meget på dine mange mange påstande som bygger på gamle myter

lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:Tak for hjælpen!
Rigtig mange gode råd.
Tak for det!
Det er os ganske fair, men så skal du passe meget på dine mange mange påstande som bygger på gamle myter
Hvilke påstande er det? Sådan så jeg har lige kan få dem kigget igennem

Poliquin skrev:lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:Tak for hjælpen!
Rigtig mange gode råd.
Tak for det!
Hvilke påstande er det? Sådan så jeg har lige kan få dem kigget igennem
Dine råd om kost, din råd om begynderprogram...

TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.

lassah skrev:TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.
Kan godt se problemet. Er bare i tvivl om hvilke øvelser der skal skæres væk?

Poliquin skrev:lassah skrev:TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.
Du må jo argumentere for valget af set/rep/splits.
Det kan du finde masser om i:
The Poliquin prin.
The black book of training secrets
The Je.Kyll
Osv....

lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.
The Poliquin prin.
The Je.Kyll
Osv....
Skal jeg argumenterer over for dig eller i artiklen? Er ikke meget for at det hele ender i en stor teorisnak i selve artiklen, da det bare vil forvirre meget. Men er jeg stadig meget åben hvis du synes der er noget som skal rettes? Du var inde på mine kostråd bland andet?

Poliquin skrev:lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.
The Poliquin prin.
The Je.Kyll
Osv....
Skal jeg argumenterer over for dig eller i artiklen? Er ikke meget for at det hele ender i en stor teorisnak i selve artiklen, da det bare vil forvirre meget. Men er jeg stadig meget åben hvis du synes der er noget som skal rettes? Du var inde på mine kostråd bland andet?
Du skal argumentere kort og præcist i artiklen og ikke bare slynge tal ud du har gættet dig til![]()
Du behøves ikke over for mig, jeg kender teorierne og har læst de første 10 bøger af de folk....
Ja, hvorfor 40/40/20 fordeling?

lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.
The Poliquin prin.
The Je.Kyll
Osv....
Du skal argumentere kort og præcist i artiklen og ikke bare slynge tal ud du har gættet dig til![]()
Du behøves ikke over for mig, jeg kender teorierne og har læst de første 10 bøger af de folk....
Jeg har ikke gættet mig til noget, for lige at slå det fast, men selvfølgelig iorden hvis det virker sådan.
Fordelingen 40/40/20 var inspireret af andre, men kan sagtens se det var en stor brøler. Har jeg også fjernet

Poliquin skrev:lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:Poliquin skrev:lassah skrev:TheCzech skrev:Umiddelbart synes jeg, 36 sæt 3 gange om ugen er unødvendigt for en begynder. Jeg ville skære et begynderprogram ned til max 25-28 sæt pr. træningspas.
The Poliquin prin.
The Je.Kyll
Osv....
Jeg har ikke gættet mig til noget, for lige at slå det fast, men selvfølgelig iorden hvis det virker sådan.
Fordelingen 40/40/20 var inspireret af andre, men kan sagtens se det var en stor brøler. Har jeg også fjernet
Inspireret af "andre" er bare ikke godt nok når man skriver artikler![]()
Jeg synes selv om fordeling på visse tidspunkter i opbygningen, men man kan ikke blot "slynge" den løst ud

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster