Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ratzy skrev:Perfekt, tak.
- Er der nogle der har prøvet at lave mad med sådan en? Er det at foretrække fremfor en ovn eller normal pande?

RonniLarsen skrev:ratzy skrev:Perfekt, tak.
- Er der nogle der har prøvet at lave mad med sådan en? Er det at foretrække fremfor en ovn eller normal pande?
Vækker lige liv i en gammel tråd... Oventstående vil jeg også ha svar på

Nick9000 skrev:RonniLarsen skrev:Vækker lige liv i en gammel tråd... Oventstående vil jeg også ha svar på
Tråden er 1 dag gammel..

Det kunne være en George Foreman Grillratzy skrev: Nogle der ved hvad sådan en maskine hedder, hvor den evt kan købes og evt en ca. pris ?

ratzy skrev:Lige hvad jeg manglede at høre JakeH.
Nu til næste skridt i min plan
Overbevis de gamle om at købe en
(eller ofrer halvdelen af næste måneds su)

Kidde skrev:hvorfor ikke bare overtale dem til at lave mad til dig istedet

ratzy skrev:Kidde skrev:hvorfor ikke bare overtale dem til at lave mad til dig istedet
De står for al aftensmad her hjemme (næsten), derudover betaler de al den kylling (frugt, pasta og hvad der nu ellers skal bruges til et sundt bulk) jeg beder om. De har bare sagt at de ikke gider stå og lave det til mig. Hvilket er yderst fair, og det mindste jeg kan gøre til gengæld er da at lave min egen mad, er trods alt 19 år.

Kidde skrev:Hmm plan B. nogle søstre i familen så

Kidde skrev:og skal det være ekstreeeeeme bulk... så er det den her fætter.
http://www.hwl.dk/produkt/14Storkoek/1413Toast/16190000 3,4kW ja tak... så er der kylling da

har jeg da overvejet haha.

Dingo skrev:Nice tråd, jeg har tænkt på præcis det samme
Ellers så køb et vaffeljern og smæk kyllingen derihar jeg da overvejet haha.

Kidde skrev:du må lige lave en anmeldelse hvis du får en hjem og det bare er the shit

ratzy skrev:Kidde skrev:du må lige lave en anmeldelse hvis du får en hjem og det bare er the shit
Skal jeg med glæde gøre, har i hvertfald masser af forslag nu. Takker.
har ik selv noget og gider sgu ik give 600 kr for en mini grill hvis et vaffeljern til 200 kr kan gøre det samme 

Dingo skrev:Giv lige melding tilbage på hvordan vaffeljernet klarede sighar ik selv noget og gider sgu ik give 600 kr for en mini grill hvis et vaffeljern til 200 kr kan gøre det samme

)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster