Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PPB92 skrev:Vi sælger bl.a. 2.5kgs poser (Dagrofa S-Engros) til ca 120 kroner..
Det er super, har selv lige købt en

Cloud skrev:Ahhh, alle de steder i nævner henvender sig primært til B2B kunder.. Og derfor vil jeg jo ikke lige kunne smutte derud privat og købe ind..![]()
Er der ikke andre steder????? Com'on people..

Cloud skrev:Bheeeew.. Var en presset mand i går, da jeg skulle træne og finde kylling inden jeg skulle til noget bryllups halløj, så lå og kørte som død og helved for at nå det hele, da jeg var i to Rema 1000'er, Super Bedst, Kvickley, Løbjerg og en Føtex.. Og ingen af stederne havde det specifikke produkt (forstegt og frossen kyllinge strimler af brystfilet), så det blev til nogle poser frosne brystfilet'er, tror jeg kom hjem med omkring 4-5 kg, så nu er fandme kylling, dog ikke i den version jeg søgte![]()
Så ingen af de normale supermarkeder har dette normalt produkt, du skal altså i Metro etc. etc. etc.

Illisher skrev:Cloud skrev:Bheeeew.. Var en presset mand i går, da jeg skulle træne og finde kylling inden jeg skulle til noget bryllups halløj, så lå og kørte som død og helved for at nå det hele, da jeg var i to Rema 1000'er, Super Bedst, Kvickley, Løbjerg og en Føtex.. Og ingen af stederne havde det specifikke produkt (forstegt og frossen kyllinge strimler af brystfilet), så det blev til nogle poser frosne brystfilet'er, tror jeg kom hjem med omkring 4-5 kg, så nu er fandme kylling, dog ikke i den version jeg søgte![]()
Så ingen af de normale supermarkeder har dette normalt produkt, du skal altså i Metro etc. etc. etc.
Prøv fakta som jeg skrev tidligere. har flere gange set det ligge i fryse monteren dernede.

Mark_Andersen_92 skrev:Netto!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster