Jeg tror virkelig, at du skal have ekstremt lange ben, i forhold til din krop, før det er noget man bemærker. Jeg har endnu aldrig kigget på en mand, og tænkt "hold nu kæft nogle lange ben!" Altså jeg har ikke rigtig noget forhold til andres benlængde.
Når det så er sagt, så har jeg selv været ked af mine lange ben, da jeg var yngre. Nok mest fordi jeg blev mobbet med min højde i folkeskolen(og så høj er jeg altså heller ikke) Jeg kan huske at jeg så et program med en, der fik gjort hendes ben længere, og at jeg et kort øjeblik overvejede om jeg så kunne få gjort mine kortere. Kvindeben bliver jo så en del mere bemærket, og det var faktisk det der lærte mig at sætte pris på dem, alt det ros de pludselig fik, da jeg fik modet til at vise dem frem

Nu elsker jeg mine ben, og selvom folk altid skal kommentere min højde i stiletter, så går jeg altså i dem alligevel, fordi de netop gør det ekstra for mine ben. Lidt lang historie bare for at fortælle, at selvom jeg var overbevist om at mine ben var alt for lange, og så underlige ud, så var det inde i mit hoved at det foregik. Jeg er sikker på at du har fået blæst det op til et meget større "problem" end det er.
Ind imellem tager jeg mig selv i at tænke, at jeg har ekstremt lange arme, når jeg træner foran et spejl. Så må jeg bare ryste lidt på hovedet og grine, for hold kæft hvor ville det også se åndssvagt ud, med korte arme til min krop