Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:hvad er der så af alternativer til Lateral Raise?

Straws skrev:Bent over rows med overhånds greb går godt i bagerste delt..
Lad være med at begynde på upright rows.. Det ødelægger skuldrene for de fleste når der er vægt på stangen..
Kørte 3x10@60kg i upright rows for lige at prøve igen her for en uges tid sien, har stdaig ondt i skuldrende.

Xiva skrev:Lyngbeck skrev:hvad er der så af alternativer til Lateral Raise?
Folk skal lære at søge..
http://www.exrx.net/Lists/ExList/Should ... hor1933886" target="_blank

flamingopikken skrev:DB skulderpres med neutralt greb skulle øge stresset på det laterale hoved, så vidt jeg ved.

Lyngbeck skrev: Så nu spørger jeg igen og der er nogen der kender et alternativ eller om jeg bare skal æde lorten og lave LR alligevel?

Lyngbeck skrev:Xiva skrev:Lyngbeck skrev:hvad er der så af alternativer til Lateral Raise?
Folk skal lære at søge..
http://www.exrx.net/Lists/ExList/Should ... hor1933886" target="_blank" target="_blank
Mener du det der Google? eller søgefunktionen her på siden ? :S
For dem har jeg ihvertfald ikk brugt og da slet ikk øvelsesbibloteket.
Synes bare du skal være glad for mit spørgsmål ikk havde noget at gøre med, hvordan man kommer til at ligne en eller anden skuespiller på en uge, eller om der var en der kunne lave et FB program til mig med den 10 kilos vægt jeg lige har købt.
Har skam allerede kigget i øvelsesbibloteket og der er 7 varianter af den øvelse jeg ikk kan li' og så upright rows, som tidligere nævnt er en øvelse folket ikk synes er god. Så nu spørger jeg igen og der er nogen der kender et alternativ eller om jeg bare skal æde lorten og lave LR alligevel?
Så der kan man altid kigge hvis man vil finde en anden øvelse til en speciel muskel, eller andet.
Straws skrev:Bent over rows med overhånds greb går godt i bagerste delt..
Lad være med at begynde på upright rows.. Det ødelægger skuldrene for de fleste når der er vægt på stangen..
Kørte 3x10@60kg i upright rows for lige at prøve igen her for en uges tid sien, har stdaig ondt i skuldrende.
Lateral raises i flere former er konge øvelse.

flamingopikken skrev:DB skulderpres med neutralt greb skulle øge stresset på det laterale hoved, så vidt jeg ved.

minimee skrev:flamingopikken skrev:DB skulderpres med neutralt greb skulle øge stresset på det laterale hoved, så vidt jeg ved.
"neutralt greb" - hvordan er det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster