Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

flamingopikken skrev:Jeg er ligeledes i gang med hans power/hypertrophy-split om end mit øvelsesvalg og volumen er en anelse anderledes

NBM skrev:Jeg har haft nogle rigtig gode uger med PHAT, som du kan se i min log. Jeg kører pt. endnu et PHAT program feat. Jhax, dog er dette modificeret lidt med principperne fra A-GVT.
Det er et super godt program efter min mening.
Essensen og mit program så sådan her ud i 8 uger, med progression hver uge(kig i log)

NBM skrev:Det skal nok også siges, at warmup sættene ikke er med i de beskrevne sæt i programmet!

Dolle skrev:NBM skrev:Det skal nok også siges, at warmup sættene ikke er med i de beskrevne sæt i programmet!
Irony broJeg forstår ikke hvordan nogen - udover få mennesker naturligvis - kan blive ved med at holde kvalitet i deres sæt, med så høj en volume. Jeg har aldrig forstået det mindset, der siger at "hvis 3 sæt er godt - så 5 sæt endnu bedre"?
Kan du oprigtigt sige at du holder samme kvalitet og intensitet under hele passet?

Lærling skrev:Dolle skrev:NBM skrev:Det skal nok også siges, at warmup sættene ikke er med i de beskrevne sæt i programmet!
Irony broJeg forstår ikke hvordan nogen - udover få mennesker naturligvis - kan blive ved med at holde kvalitet i deres sæt, med så høj en volume. Jeg har aldrig forstået det mindset, der siger at "hvis 3 sæt er godt - så 5 sæt endnu bedre"?
Kan du oprigtigt sige at du holder samme kvalitet og intensitet under hele passet?
Du ved godt, det er Trolobol, du taler til, ikke?

Jeg kommer nok aldrig af med min første forelskelse, volumen! 

Mcfeast skrev:Hvor lang tid træner i om dagen? Det må da tage nogle timer at komme igennem de dage.

Dolle skrev:NBM skrev:Det skal nok også siges, at warmup sættene ikke er med i de beskrevne sæt i programmet!

NBM skrev:Mcfeast skrev:Hvor lang tid træner i om dagen? Det må da tage nogle timer at komme igennem de dage.
På power dagene, hvis man overholder nogle lidt konservative pauser, kan disse sagtens være overstået på 1 time. Derudover er der opvarmning og drills på omkring 20 min. Så hvis man vil er de over stået på 1:20 maks.
Hypotrofi dagene er ikke meget anderledes, men det kommer selvfølgelig an på, hvor presset du kommer til at være. De første uger går det noget hurtigere p.g.a. den lavere vægt og mere optimale pauser. Det bliver svært at overholde, når du skal presse dig selv med 8 ugers progression.

NBM skrev:For tid kan du se ovenstående.
M.h.t. progression brugte vi til DB blot den stigning der er i The Gym, 2.5 kg. Til min squat vil jeg nok sige at jeg regnede progressionen lidt forkert, da jeg kæmpede med kiloerne efter de første 5 uger(150 X 5) Så start lidt konservativt ud, hvis du vil have forhåbninger om at stige hver uge. Du skal nok få noget ud af det, så længe du holder pauserne så de svare til dine kilo. Lettere kg, kortere pauser og omvendt.
Jeg mener at det kan køres på begge måder, men for at få progression hver uge, mente vi at det var mere hensigtsmæssigt at tage basis-øvelserne og fokusere mere på disse.

Synes det er en fin måde at gøre det på, i stedet for alle de smarte % stigninger, ikke at de er dårlige!
Garik skrev:
Flazhed - Det med smith stativet var faktisk ikke helt dumt. Måske kunne sissy pad'en endda få sin berettigelse til den øvelse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster