Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

christophert skrev:Hej Jens,
Tak for dit svar, jeg håber også at resultaterne væter ind over mig de kommende måneder
Mht carbs, skal jeg så fortolke din mente som, at du synes at jeg indtager for mange carbs? Umiddelbart tænker jeg at det er svært at ramme 2500 fedtfattige kalorier ved mindre end de 220 carbs på træningsdage.

christophert skrev:Jeg kan jo kun være enig med dig i, at man skal spise sundt! Jeg har bare virkelig optur over at man kan "snyde" i den grad som Martin fremlægger det. Husk på at jeg kommer fra en Paleo-inspireret kost, men det var ikke noget for mig, da jeg savnede carbs, og især det associale ved ikke at spise disse.
Jeg er helt vild med tanken om at jeg kan spise med gutterne og familen 3x om ugen, oven i købet med god samvittighed![]()
Med det kræver vel at jeg rent faktisk følger carb/fat cyklussen nogenlunde, for stadigvæk at opnå resultater.
På hviledage kan jeg sagtens leve uden carbs, og vil på disse dage fokusere på kun at spise grøntsager, kød og sundt fedt (hovedsageligt fra fisk og avocado). Alle carbs der ikke kommer fra grønt el frugt er bandlyst!
Kan du følge mig?
Jenslyn87 skrev:Gariks pointe er jo netop, at det skal være nemt og fungere FOR DIG. Hvis dit setup ikke forbryder sig mod disse kriterier, så er der jo selvsagt ikke noget problem!

christophert skrev:Det er jo super interessant emne vi bevæger os ud i her!
Grunden til at du/I vælger en paleo-inspireret kost, skyldes det troen på at det skaber bedre resultater (lavere fedt % og/eller større muskler), eller er det simpelthen fordi I bedre kan lide at spise sådan? If so, hvorfor?
Jeg tror umiddelbart at det der virker for mig er, at have disse 3 "carb-heavy"-dage om ugen, så bliver det jo spændende om resultaterne følger. I teorien skulle de jo meget gerne, jf. Leangains.com.

Friche skrev:Der var bestemt ikke nogen ironi. Jeg synes det er ret interessant at folk går så meget ud af deres fremgangsmåde til kosten, og der er efterhånden rigtigt mange herinde der kører specielle "metoder" i forsøget på at optimere træningenDet er kun fedt at læse folks forskellige reaktioner og resultater!
Mht træningen så opbygger man i løbet af sin træningskarriere en større og større træningstolerance/workcapacity. Kroppen kan tåle meget træning hvis man tilvænner den langsomt. Både mht split, antal pas, volumen osv. 5 gange om ugen er bestemt ikke overdrevet på nogen mådeUmiddelbart er det jo lidt mere avanceret end 4 uger, og om du kan holde til det finder du ud af. Der er mange der kører 2 split med 6 pas om ugen også.
Hvordan kan det være du fokusere mest på overkroppen?

minihebs skrev:Velkommen til logland og IF - har selv kørt IF siden nytår![]()
Har lige kigget på dit excel-ark. Kører du øvelserne i den rækkefølge?

christophert skrev:Friche skrev:Der var bestemt ikke nogen ironi. Jeg synes det er ret interessant at folk går så meget ud af deres fremgangsmåde til kosten, og der er efterhånden rigtigt mange herinde der kører specielle "metoder" i forsøget på at optimere træningenDet er kun fedt at læse folks forskellige reaktioner og resultater!
Mht træningen så opbygger man i løbet af sin træningskarriere en større og større træningstolerance/workcapacity. Kroppen kan tåle meget træning hvis man tilvænner den langsomt. Både mht split, antal pas, volumen osv. 5 gange om ugen er bestemt ikke overdrevet på nogen mådeUmiddelbart er det jo lidt mere avanceret end 4 uger, og om du kan holde til det finder du ud af. Der er mange der kører 2 split med 6 pas om ugen også.
Hvordan kan det være du fokusere mest på overkroppen?
Super! Jeg er også selv spændt på om det optimerer mine resultater, og jeg skal nok melde tilbage!
Mht overkroppen, så har jeg tidligere erfaret, at det tager mine ben en del tid at restituere. Det skyldes nok at jeg i mange af mine tidligere programmer maxer et par gange om ugen. Hvordan er det med max effort og 2-split?! Skal man gå allin hver gang, eller holde sig et par reps fra failure?
Desuden så skyldes overkropsfokussen, at 5 træningsdage om ugen er hvad jeg kan presse ind, og der vinder gunz altså over lårbasser ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster