

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag









Bomberton skrev:Vi squatter mandag



Acid skrev:Bomberton skrev:Vi squatter mandag
Vil overveje at komme, men så møder jeg kun op for at squatte hvis det er
Btw hvad klok? For har forelæsning til kl 12 og nok noget gruppearbejde derefter så kan nok først være derinde eftermiddag/aften.









Bomberton skrev:Imellem mine dårlige jokes og navnekalderi (well intended!), så lyder tendensen som jeg beskrev, til at vare ved, mht småskader hos dig. Ja, der er vægtningen imellem "shut up and squat" vs dét at stoppe når det gør ondt - men jeg synes du eventuelt skulle tage et skridt tilbage, og evaluere din træningstilgang.
Du har jo massere af vilje, så hvis du kanaliserede den over i et 2 eller 3 split, hvor du for det meste har lidt længere tids restitution, kunne det være, at du slap for at indlede et log-indlæg med et nyt sted, som begyndte at gøre forkert ondt, eller noget gammel skade som er på vej igen.
Du sagde at du responderede bedst på fullbody - noget tyder på, at du sammen med den respons også får en lang række negativ fysisk respons
Food for thought, that's all



Acid skrev:Bomberton skrev:Imellem mine dårlige jokes og navnekalderi (well intended!), så lyder tendensen som jeg beskrev, til at vare ved, mht småskader hos dig. Ja, der er vægtningen imellem "shut up and squat" vs dét at stoppe når det gør ondt - men jeg synes du eventuelt skulle tage et skridt tilbage, og evaluere din træningstilgang.
Du har jo massere af vilje, så hvis du kanaliserede den over i et 2 eller 3 split, hvor du for det meste har lidt længere tids restitution, kunne det være, at du slap for at indlede et log-indlæg med et nyt sted, som begyndte at gøre forkert ondt, eller noget gammel skade som er på vej igen.
Du sagde at du responderede bedst på fullbody - noget tyder på, at du sammen med den respons også får en lang række negativ fysisk respons
Food for thought, that's all
Har jo kørt 2-split (B2B) det meste af tiden og der fik jeg også nogle skader. Det plejer sådan set bare at være til rutinen er på plads. Har ikke lyst til 3-split eller derover da jeg ikke får tid til at træne 6 gange om ugen, pga uni. Uanset hvad er det hele jo bare en gang gætværk, hvad der præcis er skyld i hvad. Vil hellere snakke med en professionel om det i stedet for at sidde og gætte. Men det er ikke fordi jeg er uenig med dig, der skal nok laves noget om. Men jeg tror bare ikke at et split program er løsningen. Har været ved en fysiterapeut før, der har over 20 års træningserfaring, så måske det ville være en god idé at tage en time der igen og snakke om min tilgang og hvad han tænker jeg bør ændre. Men jeg er glad for forslaget, det er altid rart at få input fra andre



Bomberton skrev:Acid skrev:Bomberton skrev:Imellem mine dårlige jokes og navnekalderi (well intended!), så lyder tendensen som jeg beskrev, til at vare ved, mht småskader hos dig. Ja, der er vægtningen imellem "shut up and squat" vs dét at stoppe når det gør ondt - men jeg synes du eventuelt skulle tage et skridt tilbage, og evaluere din træningstilgang.
Du har jo massere af vilje, så hvis du kanaliserede den over i et 2 eller 3 split, hvor du for det meste har lidt længere tids restitution, kunne det være, at du slap for at indlede et log-indlæg med et nyt sted, som begyndte at gøre forkert ondt, eller noget gammel skade som er på vej igen.
Du sagde at du responderede bedst på fullbody - noget tyder på, at du sammen med den respons også får en lang række negativ fysisk respons
Food for thought, that's all
Har jo kørt 2-split (B2B) det meste af tiden og der fik jeg også nogle skader. Det plejer sådan set bare at være til rutinen er på plads. Har ikke lyst til 3-split eller derover da jeg ikke får tid til at træne 6 gange om ugen, pga uni. Uanset hvad er det hele jo bare en gang gætværk, hvad der præcis er skyld i hvad. Vil hellere snakke med en professionel om det i stedet for at sidde og gætte. Men det er ikke fordi jeg er uenig med dig, der skal nok laves noget om. Men jeg tror bare ikke at et split program er løsningen. Har været ved en fysiterapeut før, der har over 20 års træningserfaring, så måske det ville være en god idé at tage en time der igen og snakke om min tilgang og hvad han tænker jeg bør ændre. Men jeg er glad for forslaget, det er altid rart at få input fra andre
Ork, hvis du har adgang til sådan en gut, synes jeg da helt sikkert du skal snakke med vedkommende om, hvorfor dælen du "vælter" dig i ubehag.
Ellers så er det her site jo ét stort forum, hvor der trodsalt sidder et par kloge hoveder og gemmer sig








Sevez skrev:Ikke finde ud af dips?
CG Benchpress er nice nok, dog syntes jeg at det rammer efter man har kørt sættet, you dig? Jeg gad godt dips, men er for tung til det ifht. styrken pt.





har du hørt noget mht. fredag? Vi smutter nok ned ved en 13-tiden tror jeg, også igen ved 16:30-17:00 tiden.
Sevez skrev:Hmm - at trætheden først kommer efter endt sæt - tror jeg er bedst til at beskrive det ;)
Det med dips, hjælpevægtsmaskinen? Det er lidt fail, men mener at have hørt at deres håndtag er bedrehar du hørt noget mht. fredag? Vi smutter nok ned ved en 13-tiden tror jeg, også igen ved 16:30-17:00 tiden.



Acid skrev:Sevez skrev:Hmm - at trætheden først kommer efter endt sæt - tror jeg er bedst til at beskrive det ;)
Det med dips, hjælpevægtsmaskinen? Det er lidt fail, men mener at have hørt at deres håndtag er bedrehar du hørt noget mht. fredag? Vi smutter nok ned ved en 13-tiden tror jeg, også igen ved 16:30-17:00 tiden.
Ja, har fri fredag, så kan komme hvornår det skal være

Sevez skrev:Acid skrev:Sevez skrev:Hmm - at trætheden først kommer efter endt sæt - tror jeg er bedst til at beskrive det ;)
Det med dips, hjælpevægtsmaskinen? Det er lidt fail, men mener at have hørt at deres håndtag er bedrehar du hørt noget mht. fredag? Vi smutter nok ned ved en 13-tiden tror jeg, også igen ved 16:30-17:00 tiden.
Ja, har fri fredag, så kan komme hvornår det skal være
Klokken 13:30-14:00 ish okey?






Acid skrev:Og FYI, så meldte jeg mig i dag ud af Fitness World, men kan dog stadig træne der resten af måneden. Starter så i SPH i løbet af denne måned.

Acid skrev:2012-09-14
Ikke en helt normal træning i dag.
DB incline bench press (A1):
½+4x(2x26kg) - fail lol
5x(2x24kg)
5x(2x24kg)
5x(2x24kg)
5x(2x24kg)
DB row, wide horizontal (A2):
5x(2x38kg)
5x(2x38kg)
5x(2x38kg)
5x(2x38kg)
5x(2x38kg)
Nåede ikke mere inden jeg skulle øve squat med Sevez og Bomberton. Det gik ok, men er sgu ikke værd at logge
Og FYI, så meldte jeg mig i dag ud af Fitness World, men kan dog stadig træne der resten af måneden. Starter så i SPH i løbet af denne måned.




PeterK skrev:Acid skrev:Og FYI, så meldte jeg mig i dag ud af Fitness World, men kan dog stadig træne der resten af måneden. Starter så i SPH i løbet af denne måned.
Lulz, snyd.
Bomberton skrev:Du er sku en motivator - vi C/P'ede dig og meldte os også ud! Så vi starter nok i SPH når måneden er omme eller noget. Og jeg glæder mig helt på dine vegne, sådan du kan få noget kompetent vejledning og komme i gang med at squatte. Vi snakkede videre herhjemme om dit squat (Sevez vil gerne give dig videoen), og vi tror virkelig bare du skal squatte noget mere, fordi der var en række mindre punkter der krævede du arbejdede/øvede dig på, og så er den ellers hjemme. Smidighed var ikke et problem ihvertfald, så det er et eller andet teknikrelateret = SPH to the rescue
Alle læsere af denne log: denne mand bør for fremtiden tituleres 'OD', det er hermed bestemt.

Sevez skrev:Ooowwwwwwhhhhhhhhh DDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE





Bomberton skrev:Okay OD, vi tager derned og betaler på fredag først. Det er fordi mit og brors skema bare ligger dårligt, i forhold til de tidspunkter man kan få lov at betale. Så fredag imellem 15-18 - hvornår passer det dig? Vi ved hvor det er
Eller mandag ved 17-18 tiden også faktisk.


Acid skrev:PeterK skrev:Acid skrev:Og FYI, så meldte jeg mig i dag ud af Fitness World, men kan dog stadig træne der resten af måneden. Starter så i SPH i løbet af denne måned.
Lulz, snyd.
Hvad binder dig til FW?![]()





PeterK skrev:Acid skrev:PeterK skrev:Acid skrev:Og FYI, så meldte jeg mig i dag ud af Fitness World, men kan dog stadig træne der resten af måneden. Starter så i SPH i løbet af denne måned.
Lulz, snyd.
Hvad binder dig til FW?![]()
Intet endegyldigt, men primært lokalitet samt faktummet, at størstedelen af mine trænende kammerater og kæresten er i FW, hvilket gør training dates easy.
Jeg har dog overvejet at skifte mange gange (når min træning har spillet vel at mærke), og med tiden forventer jeg også at skifte til SDH.
Og få dine buddies og kæresten med 



Acid skrev:Bomberton skrev:Okay OD, vi tager derned og betaler på fredag først. Det er fordi mit og brors skema bare ligger dårligt, i forhold til de tidspunkter man kan få lov at betale. Så fredag imellem 15-18 - hvornår passer det dig? Vi ved hvor det er
Eller mandag ved 17-18 tiden også faktisk.
Kan både mandag og fredag, is no problem.


Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster