Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Er der f.eks. nogen som har erfaringer med Berardis "Precision Nutrition"-system?

A Menace To Chicken skrev:Et program uden squat og dødløft, er en burger uden bøf. Måske blev du mæt, men du blev også snydt.

Bay skrev:Jeg er efterhånden ved at have samlet mig et lille biblotek af kvalitets træningslitteratur, så nu er turen kommet til kosten. Jeg mangler et par gode bøger om kost og ernæring til min samling.
Hvad kan folk anbefale?
Er der f.eks. nogen som har erfaringer med Berardis "Precision Nutrition"-system?

Bay skrev:Girth Control er nu bestilt

3dec skrev:Ville du have noget imod at liste det træningslitteratur du har anskaffet dig, hvis det ikke er for meget at bede om. Jeg kunne godt bruge nogle flere værker selv, nemlig. Eller måske et udvalg af dine favoritter?

Derudover har Team Danmark har udgivet noget undervisningsmateriale som hedder Kost og elitesport - basal sportsernæring, som er udarbejdet af Team Danmarks diætister. Den kan bestilles på Team Danmarks hjemmeside til 120 kr. Overvejer lidt også at bestille den for at se om det er noget man kan bruge til noget.
Jeg vil lige tjekke dem ud. William D. Mcardle er i hvert fald rigtig dygtig. Han har også skrevet Exercise Physiology, som nok er den bedste fysiologi bog i forhold til træning.

JensL skrev:Derudover har Team Danmark har udgivet noget undervisningsmateriale som hedder Kost og elitesport - basal sportsernæring, som er udarbejdet af Team Danmarks diætister. Den kan bestilles på Team Danmarks hjemmeside til 120 kr. Overvejer lidt også at bestille den for at se om det er noget man kan bruge til noget.
Den er skrevet til udøverne, hvilket niveauet tydeligt afspejler. Har man læst sig til den basale ernæring f.eks. gennem artikler herinde, er den ikke fem potter pis værd!

JensL skrev:
Den med snowboarderen på "omslaget"?

Marcus skrev:Bay, hvis man ikke har økonomi til at købe et helt bibliotek. Hvilke af de bøger du har vil du så mene er de bedste?

Marcus skrev:I forhold til at få en masse nyttig grundviden om træning

Bay skrev:Marcus skrev:I forhold til at få en masse nyttig grundviden om træning
Hvad har du tidligere læst og har du nogen faglig baggrund?

Marcus skrev:Bay skrev:Marcus skrev:I forhold til at få en masse nyttig grundviden om træning
Har læst artiklerne herfra og en masse på andre sider. Andet viden på området har jeg ikke

Bay skrev:Marcus skrev:Bay skrev:Marcus skrev:I forhold til at få en masse nyttig grundviden om træning
Har læst artiklerne herfra og en masse på andre sider. Andet viden på området har jeg ikke
Science and Practice of Strength Training er en rigtig god bog, men rimelig tung at læse. Jeg er også rigtig glad for Starting Strength af Rippotoe, men den er meget minded på teknik og coaching.

Mussetrussen skrev:Jeg har netop fået "Clinical sports nutrition" ind af døren. Den ser sgu rigtig spændende ud, da al information er relateret til sportsfolk.
Har ellers også været ved at kigge lidt i "Human ernæring" og "Menneskets ernæring", men de er meget basic og der er ikke så meget nyt i hvis man allerede har haft en del fysiologi.
Mussetrussen skrev:Derudover har Team Danmark har udgivet noget undervisningsmateriale som hedder Kost og elitesport - basal sportsernæring, som er udarbejdet af Team Danmarks diætister. Den kan bestilles på Team Danmarks hjemmeside til 120 kr. Overvejer lidt også at bestille den for at se om det er noget man kan bruge til noget.

Xiva skrev:Bay skrev:Jeg er efterhånden ved at have samlet mig et lille biblotek af kvalitets træningslitteratur, så nu er turen kommet til kosten. Jeg mangler et par gode bøger om kost og ernæring til min samling.
Hvad kan folk anbefale?
Er der f.eks. nogen som har erfaringer med Berardis "Precision Nutrition"-system?
Beradi har lukket en smule lort ud igennem tiden.
http://www.alanaragon.com/
Så er du godt dækket ind Thomas.

Yona skrev:Xiva skrev:Bay skrev:Jeg er efterhånden ved at have samlet mig et lille biblotek af kvalitets træningslitteratur, så nu er turen kommet til kosten. Jeg mangler et par gode bøger om kost og ernæring til min samling.
Hvad kan folk anbefale?
Beradi har lukket en smule lort ud igennem tiden.
http://www.alanaragon.com/
Så er du godt dækket ind Thomas.
Berardi ryger tit med på hypes ligesom de fleste andre.
De eneste jeg virkelig har respekt for der har styr på deres shit og er kritiske er Alan Aragon og Lyle McDonald.
Lyle McDonald er jo GURUEN (nu ved at være en lidt gammel gut) og kan anbefale samtlige af hans bøger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster