Rammstein - Feuer Frei (Live i Brixton). Deres nyeste dvd sparker herre røv. Køb lortet.
In Flames - Only For The Weak, Clayman (Live i Stockholm (tror jeg)). Fik jeg nævnt, at de spiller på Roskilde? Kan ikke umiddelbart garantere, at jeg ikke kommer i bukserne, når de går på
DJ Tiësto - Adagio For Strings (ingen anelse om hvor). Orange Scene fredag d. 6/7 kl 22. Det kan kun blive ualmindeligt fedt
Marilyn Manson - Antichrist Superstar (Live i Sydney). Kan ikke helt blive enig med mig selv, om jeg synes han er fjollet eller skræmmende. Lige nu synes jeg nok mest han er fjollet, men det er stadig pis' fee' tråd.
System of a Down - Cigaro (Live i Sydney). Deres koncert i Valbyhallen for snart to år siden er til dato noget af det mest intense jeg har været med til. Var fuldstændig udkørt bagefter.
Mudvayne - Dig (Live Ozzfest tror jeg). Super fedt band. Punktum.
Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation (Live Wacken). De spiller i vega til oktober, og det bliver for fedt. Se også Puritania fra samme optræden.
Det var hvad jeg lige kunne komme på. Fortsættelse følger. Dette kan i øvrigt passende være tråden til at poste live musik i alle genrer. Undertegnede foretrækker naturligvis metal, men alt andet er naturligvis velkomment sålænge det er klip af fornuftig kvalitet