halløj allesammen, ville bare skrive tak for igår, det var en alletides aften og nogle kanon flotte atleter, man kan jo ikke ande end at glæde sig til det bliver sin egen tur=).
VI GLÆDER OS TIL NÆSTE ÅR:D

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
halløj allesammen, ville bare skrive tak for igår, det var en alletides aften og nogle kanon flotte atleter, man kan jo ikke ande end at glæde sig til det bliver sin egen tur=).

SPH skrev:Bliver der et Loaded Cup naeste aar? Jeg har hoert det var sidste gang i aar.

li-zette skrev:SPH skrev:Bliver der et Loaded Cup naeste aar? Jeg har hoert det var sidste gang i aar.
det bliver igen næste år:D

Detorian skrev:li-zette skrev:SPH skrev:Bliver der et Loaded Cup naeste aar? Jeg har hoert det var sidste gang i aar.
Hvor ved du det fra? Jeg hørte godt han snakkede om det, men det lød ikke til det var 100% sikkert. Det ville selvfølgelig ville være fedest hvis det gjorde.

Detorian skrev:li-zette skrev:SPH skrev:Bliver der et Loaded Cup naeste aar? Jeg har hoert det var sidste gang i aar.
Hvor ved du det fra? Jeg hørte godt han snakkede om det, men det lød ikke til det var 100% sikkert. Det ville selvfølgelig ville være fedest hvis det gjorde.

Odysseus skrev:Det var et super fedt arrangement!
Man må sige at Stellan har gjort rigtig meget for dansk bodybuilding, ingen tvivl om det! Han forstår at profilere os for IFBB, kan huske for et par år tilbage da han fik marcus rühl til powergym i aalborg til seminar, og denne gang var det Dennis Wolf, Dennis James, Daniel Hill & IFBB Vicepresident! Hatten af til ham!
Og lige en lille indskydelse, jeg synes at vi alle skal opfordre ringsted kongrescenter til at få lavet et ordentligt aircon anlæg! Føj der blev varmt i den sal

Andersbr skrev:Odysseus skrev:Det var et super fedt arrangement!
Man må sige at Stellan har gjort rigtig meget for dansk bodybuilding, ingen tvivl om det! Han forstår at profilere os for IFBB, kan huske for et par år tilbage da han fik marcus rühl til powergym i aalborg til seminar, og denne gang var det Dennis Wolf, Dennis James, Daniel Hill & IFBB Vicepresident! Hatten af til ham!
Og lige en lille indskydelse, jeg synes at vi alle skal opfordre ringsted kongrescenter til at få lavet et ordentligt aircon anlæg! Føj der blev varmt i den sal
Ja, og så kan Stellan samtidig lære Jan Elhøj lidt "fremmedsprog" - For det var da næsten pinligt overfor de udenlandske atleter

Multiman skrev:Helt enig :lol: Super arrangement.
Dejligt med en BB.dk stand hvor man lige kunne komme og få en kop vand og hilse på nogen af jer =D>

Og tillykke med den flotte placering i dips konkurrencen ;)

Bork skrev:Skide fed event.
Dog mener jeg godt at de kan være bedre til at informere om hvad der sker bag tæppet, der var nogle tidspunkter hvor man blev utålmodig!

MC skrev:Bork skrev:Skide fed event.
Dog mener jeg godt at de kan være bedre til at informere om hvad der sker bag tæppet, der var nogle tidspunkter hvor man blev utålmodig!
Hvem var du?
Det var vel ikke dig der rendte rundt i en bb.dk tshirt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster