Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

xSonnex skrev:Det er skam også helt fint;) Det eneste jeg frygter lidt, er noget jeg for nyligt hørte omkring at man muligvis kunne teste positiv i en dopingtest med noget proteinpulver. Det kan godt være det lyder naivt i jeres ører, men vil sådan set gerne bare være sikker:)

christofferj skrev:Vil helt klart også sige, at du skal købe bodylab. Super godt produkt, som jeg syntes smager godt i alle varianter, så prøv dig lidt frem, men hvis jeg skulle anbefale 2 forskellige, så er det med choko og banan

Marle skrev:christofferj skrev:Vil helt klart også sige, at du skal købe bodylab. Super godt produkt, som jeg syntes smager godt i alle varianter, så prøv dig lidt frem, men hvis jeg skulle anbefale 2 forskellige, så er det med choko og banan
Den med banan er den god? har ikke smagt endnu...
Ja og Bodylabs protein er 100% doping fri.![]()

Marle skrev:seriøst? hvad blander du med?

Bay skrev:Jeg fik banan ind af døren idag. Den er virkelig lækker! Det er den bedste variant IMO

xSonnex skrev:Nogen som har erfaring med dette proteinpulver? Og i så fald; hvilke?

Jeg fik banan ind af døren idag. Den er virkelig lækker! Det er den bedste variant IMO

Jaxe skrev:Nu må i stoppe Syntraxx Nectar, med fuzzy navel. er helt klart vedens bedste, bare mega dyr.
Og BL med jordbær er det eneste altenativ til den, og meget billigere. hehe

xSonnex skrev:Nogen som har erfaring med dette proteinpulver? Og i så fald; hvilke?

Mandenibusken999 skrev:LN Chokolade 80+ har en god smag, bedere end bodylabs vanillie, ved ik med chokolade
jeg synes bodylabs casein er umuligt at opløse, jeg bliver nød til at bruge kage maskine for det.

Boc'en skrev:
Dog ærgrer det mig, at bodylab ikk udvider sine varianter med andre eksotiske smage...må søge til tyskland for at få smage fra andre himmelstrøg...Mocca, Kirsebær osv.....![]()

RasmusThorup skrev:Boc'en skrev:
Dog ærgrer det mig, at bodylab ikk udvider sine varianter med andre eksotiske smage...må søge til tyskland for at få smage fra andre himmelstrøg...Mocca, Kirsebær osv.....![]()
Der er en karamel på vej. Den er allerede udviklet og i produktion. Dog ikke under Bodylab-brandet endnu, men den sælges i bla. Norge og Spanien pt.
Den bliver lanceret midt på denne måned i Bodylab Whey 80.

RasmusThorup skrev:Boc'en skrev:
Der er en karamel på vej. Den er allerede udviklet og i produktion. Dog ikke under Bodylab-brandet endnu, men den sælges i bla. Norge og Spanien pt.
Den bliver lanceret midt på denne måned i Bodylab Whey 80.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster