Tirsdag d. 30 December - Week 1
Stille og rolig restitutions dag før det "store" løb imorgen. Stængerne føltes stadigvæk tunge og stive efter den sidste 12 km, så skal nok begynde at skrue lidt ned for hastigheden. Målet for imorgen er 55 min for 10 km dvs. 5.30 pr. km. Der er indlagt et par rigtigt grimme stigninger, så ved ikke helt hvordan det vil påvirke tiden. Men har lovet mig selv kun at løbe med 85-90%. Så heller lidt dårligere tid end at smadre den gode rytme jeg er inde i. Men napper helt sikkert en 10 km på under 50 minutter engang i løbet af i år.
Kan iøvrigt stadigvæk ikke se på mit ene øje, men har nu endelig fået en akut tid på sygehuset d. 2 januar. Så det bliver spændende og se om de kan give mig synet igen.
Ellers står dagen i dag på lidt pw, indlægning af nye dækindlæg på MTB'en så den er klar til race igen samt shopping til nytårs aften. Jeg står for menuen, så det bliver Sushi til forret og noget fisk eller bøf til hovedret. Efterfulgt at kransekage, champagne, Irish Coffie og massere af fyrværkeri
Endvidere har min surf buddie og jeg aftalt at vi starter sæsonen allerede her først i januar. Vi venter nu blot på den første storm. Det blive MEGA koldt, men skal vi videre i gamet har vi vurderet at det er det der skal til. Første surf "træningslejr" ved vestkysten bliver nok allerede i april, så det er bare med at komme igang.
Sidst men ikke mindst er den vægt jeg har bestilt endelig kommet hjem. Så satser på at komme på vægten imorgen tidlig, men er lidt nervøs for hvordan den vejer. Vægten i centeret ligger hele 4 kg over den jeg havde derhjemme
Dagens data:
Styrketræning: fridag
Cardio: 3 km Pw - 28 min.
Marathon program: Uge 6 - Fridag