Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Rigtigt god intro
Synes du ikke du skal have et vertikalt træk ind på ryg dagen? Du har en stor uligevægt mellem pres og træk øvelser.

Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god intro
Synes du ikke du skal have et vertikalt træk ind på ryg dagen? Du har en stor uligevægt mellem pres og træk øvelser.
Tak![]()
Fx?

Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god intro
Tak![]()
Fx?
Så lidt
Min favorit er wide-grip OH pullups (:

Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god intro
Tak![]()
Fx?
Så lidt
Det er jeg for tung til

Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god intro
Tak![]()
Fx?
Så lidt
Det er jeg for tung til
Så må det være wide-grip oh pulldowns

Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god intro
Tak![]()
Fx?
Så lidt
Det er jeg for tung til
Så må det være wide-grip oh pulldowns
Lol, har du et andet forslag?
Så vidt jeg ved, har vi ikke en stang i centret men "kun" to seperate håndtag, men det er vel fint?
Hvad er der desuden galt i, at jeg ikke har vertikale træk, sålænge jeg har øvelser nok til ryggen?

Karl Æg skrev:Lulz @ tre slags curls - det program må Essensen have sammensat for dig![]()
Velkommen til logland Nicki

Niels1 skrev:Virkelig træls at blive kørt ned 2 gange. De gange jeg har været i København, er jeg virkelig også blevet chokeret over hvordan folk kører rundt på cykel, samtidig med at der er biler overalt. Det minder mig om tour de france :/

J.L.N. skrev:Hvad satan? Så er den længe ventede log kommet
Jeg holder et vågent øje åbent i denne log!

Kosttilskud:
....
....
....
N.O.X.(Pre-WO)

Xiva skrev:Kosttilskud:
....
....
....
N.O.X.(Pre-WO)
Hvad syntes du om produktet? - Jeg har læst rigtigt postivt om det, så ville da lige høre

Moqensen skrev:OH = Overhånd ja
Du har jo to øvelser til pecs og tre til delts, men kun 1 til ryggen (deadlift angiver vi som lower back)

Nick_91 skrev:Moqensen skrev:OH = Overhånd ja
Du har jo to øvelser til pecs og tre til delts, men kun 1 til ryggen (deadlift angiver vi som lower back)
Kan godt følge dig. Hvad vil du forslå til ryggen(udover pulldowns/pullups, som du allerede har nævnt)?

Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:OH = Overhånd ja
Kan godt følge dig. Hvad vil du forslå til ryggen(udover pulldowns/pullups, som du allerede har nævnt)?
Ellers til lats er der også en old school øvelse om bent-arm barbell pullovers. En anden øvelse er stiff-arm pulldowns

Nick_91 skrev:Moqensen skrev:Nick_91 skrev:Moqensen skrev:OH = Overhånd ja
Ellers til lats er der også en old school øvelse om bent-arm barbell pullovers. En anden øvelse er stiff-arm pulldowns
Hvad med Barbell BOR og T-bar rows?
Men jeg skal lige finde ud af, om The GymZ har en stang til pulldown.

Lærling skrev:Jeg har lige luret, at du kørte DB rows i the gym igår, Nick? Var det dig, der nakkede den indstillelige bænk, før jeg nåede at spritte min ulækre sved af? I så fald kørte du dine rows dejlig strict

Nick_91 skrev:Dvs. at I anbefaler pulldowns og pullups til bredde?
Btw, hvad er forskellen på chinups og pullups?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 86 gæster