Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

smid noget flødeskum på din kærestes patter. Det skulle gi en god sexlyst

JensL skrev:Rejer!

JensL skrev:Rejer - Har jeg hørt. Dog hverken oste- eller peanutrejer.smid noget flødeskum på din kærestes patter. Det skulle gi en god sexlyst
Så hellere en dåse makrel i skeden. Det er mere ernæringsrigtigt :wink: Og så giver det dåsemakrel en helt ny betydning.

JensL skrev:Rejer - Har jeg hørt. Dog hverken oste- eller peanutrejer.smid noget flødeskum på din kærestes patter. Det skulle gi en god sexlyst
Så hellere en dåse makrel i skeden. Det er mere ernæringsrigtigtOg så giver det dåsemakrel en helt ny betydning.

S.m.d. skrev:chokolade udløser et stof i hjernen, samme stof som extasy (tror det staves)
selvfølgelig bare i meget små mængder. det giver en ¨lykke¨ følelse,
og dervede også lyst til sex. har jeg lært i skolen, så lidt har jeg hørt efter.
Men kan ikke dukomentere for om det passer, udover hvad jeg selv har hørt.

Stiv skrev:smid noget flødeskum på din kærestes patter. Det skulle gi en god sexlyst =D>
JensL skrev:Så hellere en dåse makrel i skeden. Det er mere ernæringsrigtigtOg så giver det dåsemakrel en helt ny betydning.

StefDue skrev:Der bliver vel også frigivet endorfiner, som jo netop er et chokolade blandt andet frigiver?

Vauve skrev:De fleste har vel hørt at æg går lige i bollerne og jeg synes sku der er noget om det, og synes det fremmer sæd produktionen. Det kan dog være en placebo effekt. Hvis æg rent faktisk gør dette hvad er grunden så og er der andre ting som har den samme effekt?
S.m.d. skrev:chokolade udløser et stof i hjernen, samme stof som extasy (tror det staves Mr. Green )
selvfølgelig bare i meget små mængder. det giver en ¨lykke¨ følelse,
og dervede også lyst til sex. har jeg lært i skolen, så lidt har jeg hørt efter.
Men kan ikke dukomentere for om det passer, udover hvad jeg selv har hørt.

Så hellere en dåse makrel i skeden. Det er mere ernæringsrigtigtOg så giver det dåsemakrel en helt ny betydning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster