Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

& forresten... Nogle der ved noget om bmi?
Ved ikke hvad der er højt, lavt eller what ever... Men i følge madital. Er mit bmi " 17,2"...
Er det højt eller lavt eller ???

TheCzech skrev:& forresten... Nogle der ved noget om bmi?
Ved ikke hvad der er højt, lavt eller what ever... Men i følge madital. Er mit bmi " 17,2"...
Prøv at sende en privat besked til "google" herinde, han er ret gode inde i det der BMI.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

bahne05 skrev:er 180cm høj, & vejer omkring 55,6KG i følge min egen vægt ( Men den vejer lidt for meget, omkring 0,6-0,8kg for meget ) Så tror jeg ligger på 55kg inden morgenmad...
Det underlige er bare at jeg ikke taber mig selvom jeg ligger i kcalunderskud...

bahne05 skrev:er 180cm høj, & vejer omkring 55,6KG i følge min egen vægt ( Men den vejer lidt for meget, omkring 0,6-0,8kg for meget ) Så tror jeg ligger på 55kg inden morgenmad...
Det underlige er bare at jeg ikke taber mig selvom jeg ligger i kcalunderskud...

Monkeyjuice skrev:bahne05 skrev:er 180cm høj, & vejer omkring 55,6KG i følge min egen vægt ( Men den vejer lidt for meget, omkring 0,6-0,8kg for meget ) Så tror jeg ligger på 55kg inden morgenmad...
Det er da en alt for lav vægt min fine ven?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

bahne05 skrev:det tænkte jeg også..
Men drak kun 2kopper te, 1 kop kaffe & 1 glas vand igår til aften...
Hvilket ikke er særlig meget..
bahne05 skrev:Monkeyjuice skrev:bahne05 skrev:er 180cm høj, & vejer omkring 55,6KG i følge min egen vægt ( Men den vejer lidt for meget, omkring 0,6-0,8kg for meget ) Så tror jeg ligger på 55kg inden morgenmad...
Gør hvad jeg kan for at komme op..
Jeg går til kampsport så indtil d. 24/10-09 ska jeg bare holde mig under 60kg. Som jeg meget sandsynligt også gør med min nuværende vægt...
Men efter d. 24/10 skal jeg helst op & ligge på omkring de 64/65kg ( inden for noget tid selvfølgelig)
Problemet er bare at jeg har meget svært ved at komme i kvalOVERskud

mind_body_soul skrev:bahne05 skrev:det tænkte jeg også..
Men drak kun 2kopper te, 1 kop kaffe & 1 glas vand igår til aften...
Hvilket ikke er særlig meget..
Du drikker da alt for lidt væske? Du får da forhåbentlig mere væske end det indenbords, ellers må du da gå rundt og uden nogen som helst energi. Men det tænker jeg du gør alligevel?
Har du overvejet at snakke med en professionel om dit problem og din opfattelse af kroppen? Ja undskyld, men det er fandme ikke hverken smart eller sundt for hverken en ung mand eller kvinde at rende rundt med et bmi på under 17!bahne05 skrev:Monkeyjuice skrev:bahne05 skrev:er 180cm høj, & vejer omkring 55,6KG i følge min egen vægt ( Men den vejer lidt for meget, omkring 0,6-0,8kg for meget ) Så tror jeg ligger på 55kg inden morgenmad...
Gør hvad jeg kan for at komme op..
Jeg går til kampsport så indtil d. 24/10-09 ska jeg bare holde mig under 60kg. Som jeg meget sandsynligt også gør med min nuværende vægt...
Men efter d. 24/10 skal jeg helst op & ligge på omkring de 64/65kg ( inden for noget tid selvfølgelig)
Problemet er bare at jeg har meget svært ved at komme i kvalOVERskud
Du vil både tabe dig og tage på?
Hvorfor vil du tabe dig? Du vejer for lidt og måske ville det være smartere du ikke fokuserede så meget på din vægt og hvor mange kalorier du indtager. Og nej jeg ved godt at i din situation er det ikke nemt bare at droppe fokus. Første skridt er selvfølgelig at indse problemet og at man gerne vil gøre noget ved det. Jeg har selv været der og det tog mange år at komme ud af igen.
Er ked af hvis mit indlæg er i en for hård tone, men blev altså lige nødt til at komme af med det.

bahne05 skrev:Du lyder som min træner fred-t (;
Han sagde også at jeg var blevet så tynd at min krop var begyndt at æde mine muskler...
Synes bare det lyder så urealistiskt...

mind_body_soul skrev:Der er bare så mange tegn på at du har en syg opfattelse af hvad der er sundt og hvordan en harmonisk krop ser ud, men det kommer forhåbentlig med erfaring og alderen. Jeg håber bare du får stoppet op inden du når at få gjort for meget skade på dig selv og får nedbrudt din krop indefra også.
Af en der ikke vil tabe sig har du bare et unaturligt skræmmende fokus på kalorier. Jeg var lige inde og kigge på din kostplan og jeg nægter simpelthen at tro på du har særlig meget energi, du får jo hverken nok mad eller væske indenbords.

Nis skrev:bahne for helvede, læs nu resten af hvad han skriver, det er ikke for sjov.
"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster