Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mic skrev:Prøv i "friluftsbutikkerne", eksempelvis friluftsland og spejdersport - der kan du sikke finde lidt

HAV skrev:
Det ser fint ud, men det bliver da for dyrt når porto lægges oveni ?!mic skrev:Prøv i "friluftsbutikkerne", eksempelvis friluftsland og spejdersport - der kan du sikke finde lidt
Det er selvfølgelig et forsøg hver - vidste ikke det solgte sådanne produkter..

KongJens skrev:HAV skrev:
Det ser fint ud, men det bliver da for dyrt når porto lægges oveni ?!mic skrev:Prøv i "friluftsbutikkerne", eksempelvis friluftsland og spejdersport - der kan du sikke finde lidt
Det er selvfølgelig et forsøg hver - vidste ikke det solgte sådanne produkter..
Det er da en fin pris.
Du får jo en hel kasse

Muddii skrev:Off Topic : WHat the hell is Magnesium blokke ?

solmand skrev: have ordenlig fat i stangen :)

+Faktor skrev:Jeg vil lige benytte lejligheden til at spørge omkring magnesium-creme/magnesium-sprit. Hvor i alverden finder man det henne?![]()
Søren W omtaler det i denne tråd, hvis det kan hjælpe(side 1 lidt under midten):
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=1&t=41065
Jeg har søgt på nettet, og jeg har været inde i en 'frilufts-butik', og har stadigvæk ikke haft held med at finde noget.

Garik skrev:Er det der "flydende kalk" noget, der sætter sig på stængerne eller kan man bruge det uden at skulle afspritte stangen (fnis)?

W_I_P skrev:Garik skrev:Er det der "flydende kalk" noget, der sætter sig på stængerne eller kan man bruge det uden at skulle afspritte stangen (fnis)?
Det er bare magnesium carbonat og sprit. Spritten fordamper og er kun i blandet for at det ikke skal støve. Så nej, det sætter sig ikke mere på stængerne end almindelig magnesium carbonat.

MMS357 skrev:Skal `flydende kalk´ så puttes på næverne eller på stangen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster