Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

b000t skrev:Du må få defineret dig selv. Hvad vil du være? Bodybuilder eller bokser... Du kan godt være begge dele, men du bliver aldrig god til hverken eller...
Bokseren skrev:Jeg vejer 76 og skal gerne holde mig imellem 75-79 kg, med en højde på 185 og alder på 19.
Jeg håber på at ende op sådan her [jacked fyr.jpg]

Som bokser er jeg ikke helt med på hvorfor at du squatter?

b000t skrev:Som bokser er jeg ikke helt med på hvorfor at du squatter?
Hvorfor skulle han ikke squatte som bokser? Slagstyrke/hurtighed kommer ikke udelukkende fra overkroppen.

b000t skrev:
Men det er forkert at sige en bokser ikke skal træne squat. Når du træner squat, med relativ høj belastning, får man kontakt med fasttwitch muskelfibrene i den muskelkæde der sættes igang. Ved at træne tung squat kan man øge fiberdiameteren i disse fibre, og de vil kunne trække sig sammen hurtigere. Man får selvsagt også denne tilpasning ved plyometriske øvelser, men begrænset ved det jeg anerkender som speeddrills.
I min optik bør alle boksere, især i offseason, træne bade dødløft og squat.

b000t skrev:Nu er vi gået lidt væk fra det egentlige topic ja. Hvis man vil ha en fysik som han poster, så bør han træne målrettet bodybuilding.
At han vil holde sub 79, viser vel egentlig at han ikke satser noget særligt på boksning. Hvor klassen går fra 75-81 kg. (mellem/letsvær)
Alle boksere på landsholdet træner squat. Muligvis ikke kontinuerligt, men alle træner tidsvis squat. Mange har dog større focus på DL. Simon Strongman som var fysisk træner hos en af Århus klubberne fik alle til at dødløfte. Har også set video af Dennis Ceylan "pop"squatte.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster