Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jok skrev:Velkommen til logland
Dejligt at du har valgt at sætte fokus på basisøvelser, og teknikken deri - Det ser man normalt ikke med nybegyndere i den alder
..hvis jeg lige hurtig skal knytte en kommentar til dit program, så ville jeg skifte om på squat og pulldowns. Ellers ser programmet ganske fornuftigt ud

) 

)! Var dog også på tønden i morges, hvor der sikkert blev smidt lidt vægt og senere her i dag - plejer højst at være en gang om dagen, så... Regner med at jeg lige tager et tjek her på fredag for at se om det var en uheldig dag eller der godt nok skal strammes lidt op, som jeg tror det skal...

klæbre skrev:Det også fint men jeg tror bare du bliver helt ekstremt skinny hvis du bliver ved med at cutte når du ikke har så meget muskelmasse bare en tanke

Crip'O skrev:det er godt at se at du arbejder på formen og det hele.
Men en lille note, hvis du startede med at bygge muskelmasse på, bliver det nemmere at cutte senere hen, da dit ligevægtsindtag er højere ;)
Men jeg kan se at du er ivrig efter at smide fedtet med det samme, så synes det er ok at du får det bedre med dig selv først ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster