Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Garik skrev:Velkommen til, Malue
Gode løft for tiden. Stiller du op til JM i Århus om to uger?

Han er en good guy. Det vil være meget nemmere for dig at få hjælp hvis du trænede på tidspunkter hvor der var mennesker 

Velkommen til bb.dk forresten. 
BURN!
Friche skrev:Velkommen til![]()
ErikaMaria skrev:Åh så er det derfor jeg ikke har set dig endnu dernede.Velkommen til bb.dk forresten.
Lyt til Mads, han er ikke helt dum.
Kunne være fedt at få et par rettelser her og der af andre. Skal du med til JM?

Derphina skrev:Garik skrev:Velkommen til, Malue
Gode løft for tiden. Stiller du op til JM i Århus om to uger?
Tak Garik, det går også den rigtige vej med træningen! :-)
Nej, jeg har ikke fået licens endnu, så det bliver nok først i det nye år, at jeg kommer til at prøve kræfter med det. Men kommer og hepper på Nana
).

Jeg tager ned og ser det med en veninde for at heppe på Nana og se lidt mere, hvordan det er, og om jeg har lyst til at stille op i det. Jeg har haft så meget fokus på konkurrencer de sidste 1.5 år, at det er blevet lidt for meget, så lige nu hygger jeg bare med min træning.

)
Lang vej endnu!
#slapsvans! 
Han fik helt ondt i sine egne skuldre af at se det, jeg mærkede nu ingenting

Til en anden gang, bare fjern "s" i "http", marker linket til videoen, og tryk her:

ErikaMaria skrev:Værsgo.Til en anden gang, bare fjern "s" i "http", marker linket til videoen, og tryk her:
Kunne heller ikke forstå hvorfor det ikke virkede, når jeg ikke havde problemer med de to første videoer. 

Derphina skrev:Dagens morgentræning foregik i SPH med 500 andre mennesker, men jeg fandt mig da et lille hjørne, hvor den stod på en omgang mishandling af de kære stænger.

Johannes skrev:
Der er ikke noget bedre end at træne når centret er oversvømmet af sph elever
Velkommen til SPH Gym og BB.dk - godt at se at Odsbæstet har en god indflydelse på dig
Jeg er også glad for at være ved ham, det skal nok blive godt med tiden
Gormez skrev:Din dødløft er slet ikke dårlig og squatten skal nok komme med øvelse - men du må sgu lige få nosset dig sammen og møde til fællestræningerne(onsdag 16:30 og lørdag 11:00) så du kan blive integreret i løftertruppen! Det er alt andet end lige noget lettere at blive dygtig og sjovere at være styrkeløfter hvis man er en del af fællesskabet + har adgang til de medfølgende ressourcer(red. andre løfteres erfaringer og kompetencer, samt hjælp til stævner mm.) - Kasper kan trods alt ikke være over dig hele tiden ;)
Roger Kaptajn, jeg arbejder desværre tit om aftenen, så indtil nu har det ikke passet skide godt de dage, men jeg skal nok komme! Jeg kommer ned til JM og har forhørt mig med Erika om at komme med SPH-bussen hjem igen, så om ikke andet så ser I mig der. Jeg prøver at komme næste onsdag.
Ej, Kasper er en travl mand, og det er fair, at han ikke holder mig i hånden hele tiden. Det er også en af grunden til, at jeg netop har meldt mig ind i SPH, fordi der sikkert også er andre kloge hoveder dernede som kan hjælpe. Bare det at være nede i SPH gør, at jeg hanker lidt mere op i mig selv og presser mig lidt mere til træningen.
BTW den person, der har fødselsdag i dag burde seriøst overveje at være lidt mere nice eller anskaffe mig en bil. Man når jo at få 2xbad, inden man overhovedet er kommet ud til SPH…
- i hvertfald indtil der kom 55 kg. på stangen. Det er sgu meget godt, at man ikke skal til eksamen i det. Men energi var der nok af!

Her er et link til gruppen: https://www.facebook.com/groups/210320825645553/

MiaThimes skrev:Hyggeligt at hilse på dig i dagHer er et link til gruppen: https://www.facebook.com/groups/210320825645553/
Og du har ret - det kræver virkelig meget tid at få teknikken til at spille. Så må man bare tage mindre vægt på stangen og øve øve øve. Jeg kan love dig for, at det betaler sig i sidste ende - jeg taler af erfaring
Gormez skrev:Har dig og Kasper bestemt om du skal blive god til at løfte tunge ting eller være pæn i bikini?
Nu må jeg hellere få skrevet til ham Lynge og få det licens, og så bliver det første at blive klar til nogle stævner i det nye år og slå nogle rekorder. Bikini er stadig for langt ude i fremtiden til, at det er mit hovedfokus lige pt… Dog har jeg bestemt mig for, at det kun bliver den klasse, hvis jeg skal stille op og ikke nogle af de andre, selvom min fysik nok passer bedre til enten bodyfitness eller athletic. Som sagt skal det hele vendes med Kasper på mandag, og så ser vi, hvor vi ender henne 

Gormez skrev:Hæh, hvis du skal med os hjem i bussen får du næsten uden tvivl lov at høre nogen alternative meninger om bikinifitness du kan tage med i overvejelserne inden jeres møde

mainz skrev:Hyggeligt at hilse på dig i dag. Bliv endelig ved med at møde op, når vi andre er der. Vi ses i morgen.

ErikaMaria skrev:Jeg skulle gerne få reserveret to busser i morgen, også hopper du bare ind i en af dem
Ses vi til fællestræning?

Derphina skrev:mainz skrev:Hyggeligt at hilse på dig i dag. Bliv endelig ved med at møde op, når vi andre er der. Vi ses i morgen.
I lige måde og tak for hjælpen i dag! Så længe det passer med arbejdet, så joiner jeg, men vi ses igen i morgen ;)

Derphina skrev:ErikaMaria skrev:Jeg skulle gerne få reserveret to busser i morgen, også hopper du bare ind i en af dem
Ses vi til fællestræning?
Lækkert, det koster ikke noget?![]()
Jep, jeg har fået besked på at dukke op kl. 17-ish i morgen. Smutter til KBH torsdag så er jeg med igen fra næste uge af.

Derphina skrev:Gormez skrev:Hæh, hvis du skal med os hjem i bussen får du næsten uden tvivl lov at høre nogen alternative meninger om bikinifitness du kan tage med i overvejelserne inden jeres møde
Haha, det kan jeg godt lidt fornemme rundt omkring, at der ikke er skide mange, der er fan af det. Jeg kan nu godt forstå dem, hvilket også har været årsagen til, at jeg har været meget i tvivl det sidste stykke tid, fordi jeg blev slemt skuffet til både NC og DM, og det var næsten sådan, at jo tyndere man var og ingen muskelmasse, jo bedre blev man placeret. No offense…
Det var faktisk også meningen, at ingen skulle vide, at jeg har planer om at stille op overhovedet, fordi jeg gerne vil blive god til styrkeløft først og fremmest, og konkurrencer kun skulle bruges som de store mål, fordi jeg er så meget konkurrencemenneske, men den kat kom hurtig ud af sækkenDet kan også være, at jeg går all in på styrkeløft og udnytter mit sidste år som junior - lige nu ligger mit fokus på de kommende 12 uger. Så ser vi, hvad der sker, og så må jeg tage de eventuelle kommentarer med på vejen
![]()
Lige noget helt andet, hvem skal jeg egentlig spørge mht. at komme med den bus hjem?

Gormez skrev:Derphina skrev:Gormez skrev:Hæh, hvis du skal med os hjem i bussen får du næsten uden tvivl lov at høre nogen alternative meninger om bikinifitness du kan tage med i overvejelserne inden jeres møde
Haha, det kan jeg godt lidt fornemme rundt omkring, at der ikke er skide mange, der er fan af det. Jeg kan nu godt forstå dem, hvilket også har været årsagen til, at jeg har været meget i tvivl det sidste stykke tid, fordi jeg blev slemt skuffet til både NC og DM, og det var næsten sådan, at jo tyndere man var og ingen muskelmasse, jo bedre blev man placeret. No offense…
Det var faktisk også meningen, at ingen skulle vide, at jeg har planer om at stille op overhovedet, fordi jeg gerne vil blive god til styrkeløft først og fremmest, og konkurrencer kun skulle bruges som de store mål, fordi jeg er så meget konkurrencemenneske, men den kat kom hurtig ud af sækkenDet kan også være, at jeg går all in på styrkeløft og udnytter mit sidste år som junior - lige nu ligger mit fokus på de kommende 12 uger. Så ser vi, hvad der sker, og så må jeg tage de eventuelle kommentarer med på vejen
![]()
Lige noget helt andet, hvem skal jeg egentlig spørge mht. at komme med den bus hjem?
Generelt synes de fleste vidst bare at hele konceptet med at konkurrere i at være pæn uden tøj på er lidt fjollet - specielt hvis man alternativt kunne investere sin energi i træning mod at blive god til noget:b Så du kan nok høre der slet ikke er noget gruppepres ifht. hvad du skal vælge

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster