"Lægerne giver ham derfor et valg: Enten kan han vælge at få amputeret penisen og overleve eller beholde sin penis og kun leve et kort stykke tid."
Stakkels mand. Kan slet ikke forestille mig at skulle træffe det valg.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

) når hans appel-sag er afgjort engang. Han er jo fysisk, såvel som psykisk, amputeret for livet.
mic skrev:Jeg så ham godt i fjernsynet, det er satme en skandale - og at HAN fik afvist sin erstatningssag er det mest vanvittige ever. Jeg håber at der ruller hoveder () når hans appel-sag er afgjort engang. Han er jo fysisk, såvel som psykisk, amputeret for livet.

Andersbr skrev:mic skrev:Jeg så ham godt i fjernsynet, det er satme en skandale - og at HAN fik afvist sin erstatningssag er det mest vanvittige ever. Jeg håber at der ruller hoveder () når hans appel-sag er afgjort engang. Han er jo fysisk, såvel som psykisk, amputeret for livet.
De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?

Andersbr skrev:De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?

mic skrev:Andersbr skrev:De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?
Det jeg så med ham igår, der sagde hans advokat at de havde appeleret afgørelsen, og at de gik hele vejen hvis det var det der skulle til..

Andersbr skrev:mic skrev:Andersbr skrev:De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?
Det jeg så med ham igår, der sagde hans advokat at de havde appeleret afgørelsen, og at de gik hele vejen hvis det var det der skulle til..
Nå okay, jeg så det ikke i TV. Det forstår jeg godt, manden har da vel ret til lidt godtgørelse.. (men åbenbart ikke i følge lovgivningen på området)

Thrapel skrev:Andersbr skrev:mic skrev:Andersbr skrev:De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?
Nå okay, jeg så det ikke i TV. Det forstår jeg godt, manden har da vel ret til lidt godtgørelse.. (men åbenbart ikke i følge lovgivningen på området)
Det er nu en erstatning og ikke en godtgørelse han skal have.
Det er jo ikke svig og smerte han sagsøger for. Han sagsøger for tab af penis og ved tab er det erstatning..
Kan muligvis komme igennem 3. instansbevilling, da det er en principel sag som senere hen kan bruges som retspraksis i mine øjne

Andersbr skrev:Thrapel skrev:Andersbr skrev:mic skrev:Andersbr skrev:De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?
Det er jo ikke svig og smerte han sagsøger for. Han sagsøger for tab af penis og ved tab er det erstatning..
Kan muligvis komme igennem 3. instansbevilling, da det er en principel sag som senere hen kan bruges som retspraksis i mine øjne
Flueknepperi? Manden vil have penge fordi hans lem er borte, godtgørelse eller erstatning, who gives a fuck? Personligt tror jeg han er fuldstændig ligeglad, og jeg har det lidt på samme måde ;)

Thrapel skrev:Andersbr skrev:Thrapel skrev:Andersbr skrev:mic skrev:Andersbr skrev:De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?
Flueknepperi? Manden vil have penge fordi hans lem er borte, godtgørelse eller erstatning, who gives a fuck? Personligt tror jeg han er fuldstændig ligeglad, og jeg har det lidt på samme måde ;)
Og jeg er fucking ligeglad om det hedder bænkpres incline eller decline med db eller bb, men man bliver rettet. Også af dig![]()
Livet er en stor irettesættelse

Andersbr skrev:Thrapel skrev:Andersbr skrev:Thrapel skrev:Andersbr skrev:mic skrev:Andersbr skrev:De sagde netop i klippet at hans for anden gang havde fået nej til erstatning. Så mon ikke hans appel-sag er afgjort?
Og jeg er fucking ligeglad om det hedder bænkpres incline eller decline med db eller bb, men man bliver rettet. Også af dig![]()
Livet er en stor irettesættelse

. Mon ikke de gjorde deres allerbedste? Hvis ikke de havde gjordt et eller andet, var han sikkert død af infektion, eller dilleren var visnet af sig selv og faldet af alligevel.

pudzianowski skrev:En ting er sikkert.. Havde en læge gjort det der ved mig så skulle han bruge resten af hans liv på at kigge sig over skulderen ude på p-pladsen når han havde fyraften.
Det er jo fuldstændig utilgiveligt sådan noget.
. Er helt enig med Smedens ovenstående post!

Smeden skrev:Dem der bitcher over lægerne:. Mon ikke de gjorde deres allerbedste? Hvis ikke de havde gjordt et eller andet, var han sikkert død af infektion, eller dilleren var visnet af sig selv og faldet af alligevel.
Det nytter da slet ikke noget at sige sådan nogen ting til et hold af læger, der har gjort alt hvad de kunne for at redde et liv. Læger er også mennesker, og mennesker begår fejl. Når de gør det, skal der falde al den godtgørelse og erstatning der kan, men at overfalde dem på parkeringspladsen nytter da slet ingenting. Skulle man hellere lade være med at behandle for at være sikker på at kunne gå sikket hjem om aftenen, pudzianowski?

pudzianowski skrev:Fatboy jeg gad godt se dig ligge der på briksen uden din pik som ved en fejl var blevet skåret af og så høre dig sige pyt med det, jeg er ikke vred jeg har jo stadig mine arme og ben.
loooooollllooooooo

pudzianowski skrev:Ja for det er deres job, så simpelt er det.

pudzianowski skrev:Det er fordi i er nogen wankers som finder jer i alt.
Er der nogen som skærer min pik af ved en fejl så skærer jeg også hans af og påberåber mig at det var en fejl.
Shit mand noget kliche agtigt pis og fyre af med at læger jo også mennesker og begår fejl. Sundhedsvæsnet i danmark er efterhånden så dårligt og fuld af fejl at det er til at brække sig over.
Læger har et særligt ansvar fordi de har med mennesker at gøre, det skal de satme leve op til.
desuden er det fuldstændig ligemeget hvad der var sket med hans diller siden hen, han fik at vide det var kræft og det var det åbenbart ikke.
Så biiiiig mistake og skære mandens diller af ved en
fejldiagnose.
Totalt gay og bare stå med hænderne langs siden bagefter og sige ok, ham lægen var jo kun et menneske :shock:
Men fint nok da gutter, vend bare den anden kind til hvis en skærer jeres diller af ved en fejl. Det er jo også i god kristen tro og tilgive.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster