Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thug_pad skrev:man kan ikke se det. men der er dannet væh bag bryst vorterne. og har hørt man kan få nogen piller mod det?

Norton skrev:Det behøver ikke nødvendigvis at komme efter en steroide kur.
Mange andre mænd kan også få de ting..
Knaegt skrev:Det er nok ikke lige det rigtige sted at spørge

Knaegt skrev:Det er nok ikke lige det rigtige sted at spørge

Albin skrev:Knaegt skrev:Det er nok ikke lige det rigtige sted at spørge
Haha knaegt, syntes det er lidt sjovt at du siger at hans lille spørgesmål ikke høre hjemme her på siden når det kan have noget med Roids at gøre, men kan da se at du selv har startet et lille topic som handler om krudt?

Knaegt skrev:Albin skrev:Knaegt skrev:Det er nok ikke lige det rigtige sted at spørge
Haha knaegt, syntes det er lidt sjovt at du siger at hans lille spørgesmål ikke høre hjemme her på siden når det kan have noget med Roids at gøre, men kan da se at du selv har startet et lille topic som handler om krudt?
Mit spørgsmål omhandlede ikke mig selv, men kan se det er ok af ham at spørge på den måde
det er jo stadig muskel juice. men ja er helt ok han spørger.

Mr Statue skrev:Er du sikker på at det kommer af steroider brug eller måske du bulker, jeg har selv oplevet at få lidt fedt under bryst vorterne men det komme ikke af steroid brug men af at bulke og få en højere fedt procent, godt man snart skal i gang med at cutte
Jeg tænker at hvis du har en ellers flot trimmet bryst kasse så har du problemet men hvis du har en bryst kasse med jævnt fordelt fedt over musklen så er det på grund af fedtprocenten.

thug_pad skrev:tak. det ligner heller ikke jeg har fået tæve patter men jeg er blevet øm på mine bryst vorter . og der er kommet sådan en lille slags knude bag dem? har prøvet at bille mig selv ind at det kunne være mine bryst vorter var ed at rette sig op da de sidder helt nederst på brystet i stedet for sådan lidt oppe??? ved ikke om i kan se på profil billedet ?

thug_pad skrev:Hej alle sammen. håber i kan hjælpe mig med et problem.
hva kan man gøre for at få brystvæg væg efter steroide brug.?

thug_pad skrev:hva kan man gøre for at få brystvæg væg efter steroide brug.?
thug_pad skrev:er 16

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster