Har sat den her kost plan sammen. Men skulle meget gerne op på noget mere protein og eventuelt lidt færre kulhydrater. Jeg vil helst ligge under 2500kcal. Jeg vejer pt 106kg og det er self med henblik på at cuttte.
Har i nogen forslag/forbedringer?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:LIge et tip: Du kan indsætte din kostplan direkte uden at skulle tage screenshots og alt muligt, ved at klikke på "indsæt kostplan" til højre, lige over smilies

Bay skrev:Har du tilpasset dit kcal indtag i forhold til dit ligevægtsindtag?
Din procentvise energifordeling for fedt er for høj.

LowDog skrev:Dingo skrev:LIge et tip: Du kan indsætte din kostplan direkte uden at skulle tage screenshots og alt muligt, ved at klikke på "indsæt kostplan" til højre, lige over smilies
Forhelvede nu har jeg sidder og klippet og klistret i paint![]()
![]()
Mayoen var nu mere for lidt sundt fedt (samt smagen). Men ja kan godt se fedt% er lidt høj.
Nu har jeg ændret lidt men stadig ikke nok protein og har endda tilføjet brune ris som jeg hader
kostplan

Buzz01 skrev:
Mayo er det sundt fedt ?

danielbech skrev:LowDog skrev:Dingo skrev:LIge et tip: Du kan indsætte din kostplan direkte uden at skulle tage screenshots og alt muligt, ved at klikke på "indsæt kostplan" til højre, lige over smilies
Forhelvede nu har jeg sidder og klippet og klistret i paint![]()
![]()
Mayoen var nu mere for lidt sundt fedt (samt smagen). Men ja kan godt se fedt% er lidt høj.
Nu har jeg ændret lidt men stadig ikke nok protein og har endda tilføjet brune ris som jeg hader
kostplan
tag mayoen og smid den afhelvede til, den hører ikke hjemme under cut
hvis du vil have skåret ned på fedtet og op for dit proteinindtag så skift letmælk ud med skummemælk, og skift oksekødet fra aftensmaden ud med kylling.

Buzz01 skrev:Halloooo.. Det er altså ikke så svært !.. Hvad vil du med de bruneris lige pludselig ? - det jo Carbs som du vil have ned istedet..![]()
Mayo er det sundt fedt ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster