Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:Han er en kæmpe klaphat og jeg fatter virkelig ikke at nogen gider se hans videoer....

Misterhamper skrev:Han er en kæmpe klaphat og jeg fatter virkelig ikke at nogen gider se hans videoer....

A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Han er en kæmpe klaphat og jeg fatter virkelig ikke at nogen gider se hans videoer....
.. come on, han er sgu'da grinern! Han er bodybuildingens svar på Poul Kjøller.
Derudover, så tror jeg personligt heller ikke at tjald er en skidegod idé, for en bodybuilder. Det tager en rum tid før THC'en er helt ude af kroppen, og man er symptomfri, og i denne periode kan det jo meget vel tænkes at eens performance er mindre optimal end den ville have været hvis ikke man havde røget sig pokkel i weekenden.

Bone-14 skrev:A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Han er en kæmpe klaphat og jeg fatter virkelig ikke at nogen gider se hans videoer....
.. come on, han er sgu'da grinern! Han er bodybuildingens svar på Poul Kjøller.
Derudover, så tror jeg personligt heller ikke at tjald er en skidegod idé, for en bodybuilder. Det tager en rum tid før THC'en er helt ude af kroppen, og man er symptomfri, og i denne periode kan det jo meget vel tænkes at eens performance er mindre optimal end den ville have været hvis ikke man havde røget sig pokkel i weekenden.
Ja et døgns tid, og så du ikke påvirket mere, ikke noget der er værre end statens nervegift.
Jeg røg igår, og til dagens træning kunne jeg ikke mærke forskel udover at jeg var lidt tung i hoved, styrken var den samme.

zerec skrev:det er så også bevist at marihuana nedsætter den naturlige testosteron produktion og hvis man ryger meget over lang tid vil man have chance for ikke selv at kunne danne testosteron!

zerec skrev:det er så også bevist at marihuana nedsætter den naturlige testosteron produktion og hvis man ryger meget over lang tid vil man have chance for ikke selv at kunne danne testosteron!

Tboy skrev:Øh... Nu ved jeg ikke om det bare er mig, men hvis i nu rent faktisk gad at se videoen færdig og høre hvad han siger, så giver han netop grunde til hvorfor THC IKKE! er godt for bodybuildere...
Og ja, han er måske lidt for overdrevet at høre på, men selve det han forsøger at få ud med sine videoer er der da intet i vejen med...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster