Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Backbone skrev:Tror ikke der er så meget at gøre, kun holde en lav BF og vælge dine forældre med omhu(gener).
Så er der selvfølgelig kirugi!

Cton skrev:Jeg hørte engang fra en gut i mit center at når folk tager krudt vokser alle muskler i kroppen radikalt ved lav aktivitet, så også når de tyggede blev deres kæber trænede, hvorfor nogle store fyre har det der lidt trekantede ansigt.
meget god historie men aner ikke om det passer

Cton skrev:Jeg hørte engang fra en gut i mit center at når folk tager krudt vokser alle muskler i kroppen radikalt ved lav aktivitet, så også når de tyggede blev deres kæber trænede, hvorfor nogle store fyre har det der lidt trekantede ansigt.
meget god historie men aner ikke om det passer

Jacob skrev:Ved indtagning af HGH og andre hormoner vil ens muskelmasse vokse om end det er ved høj eller lav aktivitet.
- alle muskler.

Cruse skrev:Jacob skrev:Ved indtagning af HGH og andre hormoner vil ens muskelmasse vokse om end det er ved høj eller lav aktivitet.
- alle muskler.
hva med ringmusklen?![]()

BodyHack skrev:Cruse skrev:Jacob skrev:Ved indtagning af HGH og andre hormoner vil ens muskelmasse vokse om end det er ved høj eller lav aktivitet.
- alle muskler.
hva med ringmusklen? :? :D
:D :D :D
Kan godt forstille mig Ronnie Coleman sidde på WC lige før han skal op på scenen. Så kan du pudselig høre:
ARRRRH!!! YEAH BUDDY, LIGHT WEIGHT BABY... Imens han prøver at skide! :P :wtf2:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster