Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Debski skrev:Gør det ikke i centretHar en garage med træningscenter.
Almindelige mavebøjninger på måtte og Ab King Pro fra Tv-Shop, som er glimrende.
Det føles bare som om det strækker i biceps når jeg bruger Ab King og lige har trænet biceps.

Debski skrev:Lige nu tager jeg 100 i 200grader under træning (17:00) og 100 igen ca. 22:00.

Debski skrev:Kan i udførligt forklare hvordan weightned crunches fungerer?

Bay skrev:Den med 200 mavebøjninger hver dag er ikke en god ide - maven er lige som alle andre muskler og skal ahve tid til at restituere

Debski skrev:Bay skrev:Den med 200 mavebøjninger hver dag er ikke en god ide - maven er lige som alle andre muskler og skal ahve tid til at restituere
Så det er ikke en god idé som så mange siger at tage mavebøjninger hver dag?
Desuden forstår jeg stadig ikke det med weightened chrunches, jeg kan dog forestille mig det med armbøjninger, altså at have vægte på nakken, men ikke i dette tilfælde.

Debski skrev:Det er nødvendigt for mig at holde 6-packen og den resterende del af kroppen ikke mere end flot markeret, da jeg arbejder som model.
Derfor udøver/eller kender jeg hverken frontsquat, mili eller hvad i ellers anbefaler

AndersHolm skrev:Debski skrev:Det er nødvendigt for mig at holde 6-packen og den resterende del af kroppen ikke mere end flot markeret, da jeg arbejder som model.
Derfor udøver/eller kender jeg hverken frontsquat, mili eller hvad i ellers anbefaler
Fordi du er model er da ikke = en undskyldning for ikke at lave de store funktionelle øvelser.![]()
Selvfølgelig skal du ikke have alt for store ben, især ikke hvis du skal kunne klemme dig ned i diverse tøjmærkers besynderligt små bukser..Men derfor kan man stadig godt benytte sig af de store funktionelle øvelser frem for at lave 200 mavebøjninger pr. dag. Hvilket i sig selv er komplet hovedløst og viser en ret kraftig misforståelese af hvordan musklerne bør trænes (Ikke at der er en facitliste, men 200 pr. dag er næsten skudt så meget over mål som det kan være).

Debski skrev:Nu må i ikke tro jeg udelukkende tager 200 mavebøjninger hver dag
Jeg træner ca. 1½ time 3 gange om ugen både bænk, dødløft og en lang række andre øvelser jeg ingen idé har om hvad hedder.
Desuden, hvad er supersetter?
Jeg har cuttet mine mavebøjninger ned til 80 hver anden dag i meget langsomt tempo og weightened crunch på den måde at jeg bøjer den ene albue bag nakken mens den anden står lodret ud mod øret. Altså 40 af hver.

La skrev:sorry men griner stadig lidt over din måde at træne mavemuskler på. Det er den typiske måde som mange som ikke ved en dyt om træning bruger. At lave så mange reps som muligt med en nem øvelse som almindelige mavebøjninger eller en eller anden fancy Tv-shop maskine som jo "altid" virker 200% bedre end de andre maskiner på markedet.
Desvære virker størstedelen af alle disse små "plastic-maskiner" ikke, eller også er der ikke mulighed for at gøre belastningen på den stor nok, til at man kan træne mavemusklerne som de skal trænes.
Må jeg foreslå at du søger efter "dragon flags" på google, (eller dette link http://www.youtube.com/watch?v=PMNQuiWpUcI ) Så har du pludseligt en ny og i min mening bedre øvelse end hvad du kan lave på din kong-lort maskine.
Undskyld at jeg er lidt aggresiv i min udtale, men er bare små træt af folk og deres mærkelige/forkerte syn på træning. Og jeg prøver jo blot at vejlede/hjælpe dig til det bedre ;).

Debski skrev:Jeg har cuttet mine mavebøjninger ned til 80 hver anden dag i meget langsomt tempo og weightened crunch på den måde at jeg bøjer den ene albue bag nakken mens den anden står lodret ud mod øret. Altså 40 af hver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster