Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 989
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 986

Følg bodybuilding.dk på

Maveskindet

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hejsa alle sammen.. nu er jeg endelig nået enden af mit store cut på 40kg, jeg kan ikke rigtig blive mindre på maven og agter hellere ikke at tabe mere men jeg har så meget skind over hele kroppen at jeg stadig ser stor ud uden tøj på og det kan jeg ikke klare psysisk jeg startede med at tabe mig med en god grund til at få min cutform som åbentbart ikke skete denne sommer... vil spørge jeg om der er nogle derude som ved hvad jeg kan gøre da jeg har mine tvivl om at min læge vil henvise mig til en operation da jeg kun er 18 år gammel, jeg ved godt de fleste af jer ville sige at jeg bare skal træne og bygge noget masse om men tror ikke det vil gøre nogle forskel da i selv kan se hvor meget skind det er vi snakker om nedeunder... det ikke kun min mave der hænger sådan det er os lår og balder som ser så forfærdelig ud ligner en tyk gammel mand.

er der nogle der ved hvad jeg kan gøre andet end selv at betale for sådan en operation for at nå min cutform i det næste år?
Vedhæftede filer
Foto 100.jpg
Foto 97.jpg

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Nu skal jeg på ingen måde gøre mig klog lige på det her område. Snakker kun ud fra mit synspunkt. Men synes du burde kontakte din lægen, jeg tror ikke det kan trækkes sammen eller hvad man skal sige ved hjælp at muskel masse da det ser voldsomt ud i mine øjne, men mon ikke der er nogen kloge hoveder der ude som ved lidt mere om det. Men håber du får gjort noget ved det :)

Geografisk sted: København

For det første, er det sku et stort og flot vægttab! =D>

Jeg vil dog først gå til din læge, og høre hvad han vil foreslå.

Logbog: Ingen logbog

http://www.grymer.dk/Default.asp?ID=22

Nu har jeg ikke sat mig specielt meget ind i emnet, men jeg mener, at hvis det er noget, der påvirker dig psykisk, kan du få staten til at betale for indgrebet.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00

Fejer skrev:Nu skal jeg på ingen måde gøre mig klog lige på det her område. Snakker kun ud fra mit synspunkt. Men synes du burde kontakte din lægen, jeg tror ikke det kan trækkes sammen eller hvad man skal sige ved hjælp at muskel masse da det ser voldsomt ud i mine øjne, men mon ikke der er nogen kloge hoveder der ude som ved lidt mere om det. Men håber du får gjort noget ved det :)

jo tak fejer jeg håber os selv på lægen kan forstå mit syn på sagen. og ja det er meget voldsomt:) jeg vil sidde og græde hele dagen lang den dag det er væk

Styrkeliste

cl1nt skrev:http://www.grymer.dk/Default.asp?ID=22

Nu har jeg ikke sat mig specielt meget ind i emnet, men jeg mener, at hvis det er noget, der påvirker dig psykisk, kan du få staten til at betale for indgrebet.

ja det er rigtig men vil det os gælde for en fyr der er 18 da sådan en operation er noget voldsomt de skære jo simpelthen en op og fjerner en masse skind sætte ny navle på sprætter din mavemuskel op og syger sammen igen jeg går og hele tiden tænker at lægerne vil sige at det ik kan lade sig gøre da jeg er så ung

Styrkeliste

michaelwest skrev:For det første, er det sku et stort og flot vægttab! =D>

Jeg vil dog først gå til din læge, og høre hvad han vil foreslå.

Takker:) ja jeg ringer straks og bestiller tid da jeg blev færdig idag og rundet 65kg lige ud og så vil jeg ikke længere ned

Styrkeliste

Dobermann skrev:

ja det er rigtig men vil det os gælde for en fyr der er 18 da sådan en operation er noget voldsomt de skære jo simpelthen en op og fjerner en masse skind sætte ny navle på sprætter din mavemuskel op og syger sammen igen jeg går og hele tiden tænker at lægerne vil sige at det ik kan lade sig gøre da jeg er så ung

Jeg er på ingen måde i en position, hvor jeg kan afgøre, om du kan få foretaget sådan en operation.
Du er nok nødt til at ringe til din læge.
Held og lykke. :8
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00

Dobermann skrev:

Ville det ikke være en idé at undersøge det, i stedet for at gå og tænke over det? Ellers kommer du ikke rigtig videre. Det virker nærmere til at du ikke har lyst til en operation, og derfor ikke har undersøgt det. Hvis det ikke er tilfældet er det jo bare at spørge. Og med det vægttab virker det jo umiddelbart ikke som om at din beslutsomhed fejler noget.
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

SørenDP skrev:
Dobermann skrev:

Ville det ikke være en idé at undersøge det, i stedet for at gå og tænke over det? Ellers kommer du ikke rigtig videre. Det virker nærmere til at du ikke har lyst til en operation, og derfor ikke har undersøgt det. Hvis det ikke er tilfældet er det jo bare at spørge. Og med det vægttab virker det jo umiddelbart ikke som om at din beslutsomhed fejler noget.

jo jeg vil meget gerne have denne operation og jeg selv skal betale eller om jeg kan få det på staten hvis jeg selv skal betale bliver det ikke muligt før om noget tid da jeg selv skal optjæne 42000kr så og har os bestilt tid til lægen som bliver på onsdag så må vi se hvad der sker efter det møde:)

Styrkeliste

En operation er ikke en vidunderkur, men en risikofyldt affære som efterlader dig med store ar, og mulige komplikationer, for resten af livet.

Tålmodighed. Huden kan godt nå at "rette sig til". Det kan godt tages ét års tid før din hud har strammet sig så meget som den nu kan.

Du er trods alt kun lige blevet færdig med kuren - og det kan være du ser lidt anderledes på din krop når du har taget et par kilo muskelmasse på, samt givet din krop tid til at arbejde med den overskydende hud. Du er jo ung og din hud er elastisk.

Så hvad med at træne som et vildt dyr i 1 år, og så se hvordan din krop da ser ud.
Sidst rettet af Anmoho 19. maj 2010, 14:30, rettet i alt 2 gange.
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

Jeg er slet ikke ekspert, men noget lignede herinde har jeg set...

Prøv at få målt dit testosteron-niveau, når du nu er hos lægen ;)

Held og lykke :)
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Lystfiskeren » 27. mar 2010, 13:18

Styrkeliste
- Squat: 90.00
- Dødløft: 120.00

Anmoho skrev:En operation er ikke en vidunderkur, men en risikofyldt affære som efterlader dig med store ar, og mulige komplikationer, for resten af livet.

Tålmodighed. Huden kan godt nå at "rette sig til". Det kan godt tages ét års tid før din hud har strammet sig så meget som den nu kan.

Du er trods alt kun lige blevet færdig med kuren - og det kan være du ser lidt anderledes på din krop når du har taget et par kilo muskelmasse på, samt givet din krop tid til at arbejde med den overskydende hud. Du er jo ung og din hud er elastisk.

Så hvad med at træne som et vildt dyr i 1 år, og så se hvordan din krop da ser ud.

nej det er ikke muligt at det kan trække sig sammen da kroppen allerede har opgivet det da der er for meget det er kun folk med meget lidt maveskind hvor det kan tage noget tid og så er det på plads men efter så store vægttab så kan det ikke lade sig gøre... du skal os lige tænke på at jeg var 172 høj med en vægt på 105kg så kan man godt regne ud hovr stor min mave var og det er ikke noget der trækekr sig sammen ved at træne eller vente og hvis jeg skulle fylde det ud med muskelmasse skulle jeg jo værre en stor muskelgut på 90+ kg for at det er fyldt ud og det skrumper nok hellere ikek med ned hvis man feder sig op og taber igen det gør det vel kun værre.. og jeg har læst meget om maveskinds operation og det ar du får tværs over kønsbehåringen som skjules af undertøjet kan jeg nemt leve med

Styrkeliste

har så os læst at huden ikke kan trække sig sammen hvis man har mange strækmærker og min krop er fuld af dem over det hele

Styrkeliste

Du er jo tydeligvis ekspert på området, so go for it :thumpup:
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

Så går turen til lægen idag for at se hvad hun har at sige er faktisk en del nervøs:(

Styrkeliste

Det blir spændende at se hvad de siger... Held og lykke med det :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Held og lykke med det, og meld tilbage hva der så kommer til at ske :wink:

Jeg smed selv lige godt 27 kg for en 5 års tid siden og har fået foretaget operationer på både mave og bryst - for statens regning. Så har du spørgsmål, så spørg løs!
Vedhæftede filer
IMG_0077.JPG
ca 4 år efter operationen
Deppe515117416.jpg
Før

Kostplan: Ingen kostplan

Meget flot vægttab! :)

Uden at gøre mig for klog på noget som helst, så TROR jeg operation er løsningen. Man må da sige, at Deppe er kommet flot igennem det. Desuden tror jeg ikke din alder gør chancerne mindre, kroppen heler bedre, i en ung alder. :-)

Held og lykke med det herfra.

Jeg kan fortælle at jeg var mellem 17 og 19 år da operationener blev foretaget!

Jeg fik ski en henvisning til viborg :) så modtager brev om 2-3 uger om forundersøgelse:):):):)

Styrkeliste

Deppe det var sku noget af en swole form du har fået:) og har lige et spørgsmål da du fik operationerne på statens regning var det så da du fik henvisning fra lægen det var sikret eller er det stadig dem der skal lave operationerne der bestemme om du selv skal betale eller får det af staten?

Styrkeliste

Dobermann skrev:Jeg fik ski en henvisning til viborg :) så modtager brev om 2-3 uger om forundersøgelse:):):):)

Er sku godt og høre :wink: må bare håbe det går den rigtige vej så

Geografisk sted: København

Fejer skrev:
Dobermann skrev:Jeg fik ski en henvisning til viborg :) så modtager brev om 2-3 uger om forundersøgelse:):):):)

jae:D:D ha bare stadig ikke fattet om henvisningen så betyder om staten betaler eller om det sådan set bare er en gratis snak med en kiruge som der så bestemmer om jeg skal betale eller om staten skal

Styrkeliste

flot vægt tab!!! respekt for det :) Men lidt o/t... hvor længe, er det man ikke må træne.. når man får fortaget sådan en operation??

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Dobermann skrev:
Fejer skrev:

jae:D:D ha bare stadig ikke fattet om henvisningen så betyder om staten betaler eller om det sådan set bare er en gratis snak med en kiruge som der så bestemmer om jeg skal betale eller om staten skal

Det er lægen du snakker med på hospitalet der skal vurdere hvorvidt det er noget de vil betale eller ej. Jeg uddyber lige senere når jeg kommer fra træning :)

Deppe skrev:
Dobermann skrev:
Fejer skrev:

Det er lægen du snakker med på hospitalet der skal vurdere hvorvidt det er noget de vil betale eller ej. Jeg uddyber lige senere når jeg kommer fra træning :)

ok takker for din tid:)

Styrkeliste

Såååådan.

Det der skete med mig er at du kommer til en forundersøgelse hvor de kigger lidt på dig og du får taget nogle billeder. De har så en eller anden form for "råd" der skal godkende operationen.
Jeg kom fx til Roskilde sygehus hvor de kiggede på mit bryst som, som man også kan se på billedet, var rimelig meget en no brainer. De kunne så ikke tilbyde en operation inden for 2 måneder så på grund af det frie sygehus-valg kunne jeg få det gjorde på et privat-hospital.
Et års tid efter prøvede jeg så det samme med maven. Der var lægen der undersøgte mig meget i tvivl om de ville ende med at betale da hun ikke synes det var så slemt men det endte med at jeg fik et brev hvor de indkaldte mig til operation.

De kan godt li at lægge vægt på at du er ung og din hud bør kunne trække sig sammen osv men i mit tilfælde vurderede de at min hud åbenbart er ret slap :-s

Jeg lagde stor vægt på at det generede mig meget til dagligt (hvilket det gjorde) rent psykisk. Jeg trænede som en gal, spiste sundt og alt det der men lige meget hvad så ville jeg aldrig komme til at se "normal" ud pga for meget hud. Jeg så naturligvis normal ud med tøj på men det nager alligevel en at man ikke kan tage trøjen af på stranden fx.

Det er sgu også noget af et resultat Deppe! Kudos =D>

Og Dobbermann, jeg tror skam nok Staten skal betale for sådan en operation. Staten er faktisk ikke så nærig mht sådan noget.
You know what you want? Wait for it, it's coming!

Click her til højre og kom med ud på eventyr! Billede
Brugeravatar

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 33.00
- Dødløft: 7.00

Næste