har nemlig lige købt bodylab weight gainer 6 kg vanillie . har hørt det er godt og smager sweet :p ,
ikke sandt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

xMichael.C skrev:og det skal forstås i den forstand at alle! siger at protein pulver smager af lort! . MEN! det er efter min mening kun maxims protein pulver.. og den jeg bruger nu med chocolate af ikke særlig god men hvis man køber bodylab for piben en anden smag .. så bare fordi maxim er nemt at finde og få fat i i sportsmaster og intersport... er det vel populært men hører mange siger det smager grumt.. men er der andre mærker man egentlig også burde holde sig væk fra når det gælder både kvalitet og smag eller bare smag.. noget i har prøvet som i ikke vil bruge igen af protein pulver (whey og det der) og Weight gainer osv.. kreatin... forklar endelig
har nemlig lige købt bodylab weight gainer 6 kg vanillie . har hørt det er godt og smager sweet :p ,
ikke sandt

cl1nt skrev:OFF TOPIC: dude, det var nok den grimmeste opsætning af et topic, jeg længe har set.
ON TOPIC: Har selv prøvet Maxims proteinpulver, lige da jeg startede med bodybuilding, og jeg syntes egentlig, at det smagte meget fint.
. jeg skal i hvert fald presse det ned i halsen hver gang og er derfor begyndt at lave pandekager med pulveret i 
Starpen skrev:Maxims produkter smager udemærket. De er alt for dyre, men smager ret godt... Bodylabs er billigere og smager ok. Proteinpulver bliver aldrig fantastisk spise, men det er vidst kun særlige mærker (discount) der er nær udrikkelige. Maxim er heller ikke dårlig kvalitet, men bodylabs er stadig klart at foretrække, både pga. pris men også fordi sammensætningen af protein vs. fedt og kulhydrater simpelthen er bedre.

Starpen skrev:Proteinpulver bliver aldrig fantastisk spise, men det er vidst kun særlige mærker (discount) der er nær udrikkelige. .

Dingo skrev:Starpen skrev:Proteinpulver bliver aldrig fantastisk spise, men det er vidst kun særlige mærker (discount) der er nær udrikkelige. .
I disagree. Den bedste jeg dog har smagt er bodylabs vanille whey med mælk. Det smager seriøst som milkshake med det rigtige mælk/pulver forhold

xMichael.C skrev:ja okay .. nogen der noget erfaring angående optimum (tror jeg det hedder) er det fint osv. og god smag og god smag er jo så for mig når det ikke smager alá maxim :p ,

NicolaiN skrev:xMichael.C skrev:ja okay .. nogen der noget erfaring angående optimum (tror jeg det hedder) er det fint osv. og god smag og god smag er jo så for mig når det ikke smager alá maxim :p ,
Optimum er guld værd! Jeg har sjældent smagt bedre. Dog er Bodylab whey at foretrække, da det er virkelig godt til prisen.

Baby Calves skrev:Just fucking chug it. Prots er prots.

xMichael.C skrev:Baby Calves skrev:Just fucking chug it. Prots er prots.
gider sku da ikke drikke lortet hvis jeg får kvalme og endda måske ender med at kaste hele lortet op, så er det jo lidt spild. !

Starpen skrev:xMichael.C skrev:Baby Calves skrev:Just fucking chug it. Prots er prots.
gider sku da ikke drikke lortet hvis jeg får kvalme og endda måske ender med at kaste hele lortet op, så er det jo lidt spild. !
Jeg har ikke smagt noget pulver, jeg ikke kan få ned... Slap nu af, det er ikke modbydeligt. På den anden side; hvis ikke du kan lide Maxim, så er du nok for kræsen til det meste pulver.

Illisher skrev:har smagt maxin choko og vanille. De smagte meget af pulver, og var ret vamle at få ned. men deres jordbær kunne jeg sagtens spise, den var ganske fin.
men det var kun til jeg opdagede internettet, og fandt ud af hvor meget jeg var blevet tatget i røven i min lokale sportsmaster![]()
Synes bodylabs pulver smager ganske fint (choko, karamel, jordbær)
har også prøvet et par amerikanske, med bla greenapple smag, som var ganske forfærdelig.. tror man skal passe på med de amerikanske, de har nogle ganske vamle smagsmuligheder noglegange :p

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster