Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1190
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

men's physique eller bulk op et år mere?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB!
Jeg har længe væltede rundt herinde, og endelig besluttet mig at oprette en profil! :D

anyway, grunden til denne tråd, er at jeg ganske enkelt gerne vil have lidt hjælp til hvad jeg nu skal.
Jeg går med en lille drøm om at stille op til dbff newcomers 2015 i men's physique, jeg er bare i tvivl om det overhoved er det værd, eller om jeg skal vente lidt et år mere.
lidt info om mig.
Jeg er 20år
Jeg er 185cm høj,
Vejer 80kg
Fedt % på ca 19-20
har trænet seriøst i halvandet år, og haft styr på kosten siden jul. jeg er et utroligt konkurrence menneske, og vil egenligt kun stille op hvis jeg ved at jeg kan nå at få en fysik som kan vinde, jeg mener selv at jeg har et ok udgangs punkt til at få en lækker fysik, hvis jeg går i gang ASAP.
ved godt at det er svært at bedømme uden nogle billedere, og skal nok arbejde på at få smidt et op

Mvh
Patrick,

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Du kunne starte med at poste et billede af din form, så vi ved hvad vi har at gøre med.
SONNE IS SHINING AND SO ARE YOU
Brugeravatar

Reputation point: 395

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 157.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 227.50

Lewl skrev:jeg er et utroligt konkurrence menneske, og vil egenligt kun stille op hvis jeg ved at jeg kan nå at få en fysik som kan vinde

I så fald bør du nok overveje om du overhovedet skal stille op. Du kan aldrig vide dig sikker på om du kan vinde, da du ikke aner hvem der ellers dukker op.

Det sagt, så er en kampvægt på 80 kg, med en højde på 185 cm og en så høj fedtprocent, som du nævner, ikke specielt prangende. Det siger jeg uden at ville være nedladende. Måske du skulle rykke dit mål til 2016 i stedet, og så bringe en ordentlig pakke, som er konkurrenceværdig.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Squat: 255.00

Kostplan: Vis kostplan

Hej Patrick! Man kan ALTID stille op. Men går du med tanker om at tage en medalje, så skal du nok vente nogen år. Det er ikke for at pille dig ned, men 80kg fordelt på 185cm med en anslået fedtprocent på knap 20 vil betyde at din muskelmasse er et godt stykke under mange af dine kommende konkurrenter, hvilket naturligvis vil være negativt for dit konkurrenceresultat.

Som reference kommer her lige et billede af Peter Bendtsen der deltog til weekendens physique. Han er cirka samme højde som dig. Han render altid med en hæderlig fedtprocent omkring de 10, og vejer svjv. almindeligvis omkring de 90kg.
Billede

EDIT:
Pind skrev:I så fald bør du nok overveje om du overhovedet skal stille op. Du kan aldrig vide dig sikker på om du kan vinde, da du ikke aner hvem der ellers dukker op.

Det sagt, så er en kampvægt på 80 kg, med en højde på 185 cm og en så høj fedtprocent, som du nævner, ikke specielt prangende. Det siger jeg uden at ville være nedladende. Måske du skulle rykke dit mål til 2016 i stedet, og så bringe en ordentlig pakke, som er konkurrenceværdig.

Det var satans. Et minut hurtigere. Man skulle tro der var ekko herinde.
Sidst rettet af ThomasNielsen 8. sep 2014, 11:04, rettet i alt 2 gange.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Tak for de hurtige svar boys!
Jeg har dyrket en del powerlifting( faktisk kun powerlifting) og er derfor helt ny i bodybuilder verden :D
Efter jeres svar, vil jeg helt klart genoverveje at stille op i 2016 i stedet.
jeg er mere eller mindre enig i alt hvad i skriver, jeg tror bare at jeg ville have det bekræftet :D
Tusinde tak for den positive attitude :)

EDIT:
kan se at jeg har noget arbejde foran mig! må vel bare kommer igang så!

Styrkeliste
- Squat: 210.00

Med en fedt procent på 20% bør du slet ikke overveje at bulke.

ThomasNielsen skrev:
Pind skrev:I så fald bør du nok overveje om du overhovedet skal stille op. Du kan aldrig vide dig sikker på om du kan vinde, da du ikke aner hvem der ellers dukker op.

Bright minds think alike. ;)
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

ThomasNielsen skrev:Hej Patrick! Man kan ALTID stille op. Men går du med tanker om at tage en medalje, så skal du nok vente nogen år. Det er ikke for at pille dig ned, men 80kg fordelt på 185cm med en anslået fedtprocent på knap 20 vil betyde at din muskelmasse er et godt stykke under mange af dine kommende konkurrenter, hvilket naturligvis vil være negativt for dit konkurrenceresultat.

Som reference kommer her lige et billede af Peter Bendtsen der deltog til weekendens physique. Han er cirka samme højde som dig. Han render altid med en hæderlig fedtprocent omkring de 10, og vejer svjv. almindeligvis omkring de 90kg.
Billede

EDIT:

Og som vel at mærke "kun" blev nr. 6..

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog

Bjørnson skrev:Og som vel at mærke "kun" blev nr. 6..

Lidt offtopic: Jeg vil lige selv lade Peter skrive noget før jeg kommenterer for meget på det. Husk dog, at physiquedeltagere trods navnet ikke blot bedømmes på fysikken.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

ThomasNielsen skrev:

Lidt offtopic: Jeg vil lige selv lade Peter skrive noget før jeg kommenterer for meget på det. Husk dog, at physiquedeltagere trods navnet ikke blot bedømmes på fysikken.

Det er vel relevant nok, hvis OP har tænkt sig at stille op? At man med en sådan fysik, som Peters, som jo er virkelig god, stadig ikke formåede at komme på podiet! Det var intet negativt til Peters fysik og jeg er faktisk ikke helt inde i hvad der helt præcist tæller, føler dog at Peters udstråling er til hans fordel!

Har du gået til powerlifting?

Reputation point: 65

Bjørnson skrev:
ThomasNielsen skrev:

Det er vel relevant nok, hvis OP har tænkt sig at stille op? At man med en sådan fysik, som Peters, som jo er virkelig god, stadig ikke formåede at komme på podiet! Det var intet negativt til Peters fysik og jeg er faktisk ikke helt inde i hvad der helt præcist tæller, føler dog at Peters udstråling er til hans fordel!

Selvom Peters fysik er flot, så har det med al sandsynlighed været mangel på masse, der har gjort han ikke placerede højere. Han var, for mig at se en af de mindre ud af de seks finalister.

Opnå dine resultater:
Brugeravatar

Styrkeliste

Pind skrev:Selvom Peters fysik er flot, så har det med al sandsynlighed været mangel på masse, der har gjort han ikke placerede højere. Han var, for mig at se en af de mindre ud af de seks finalister.

Pind, det kan du SAGTENS have ret i, så meget så jeg ikke weekendens show. Omend dette dog kun bekræfter hvad jeg skrev, at selv med den størrelse og fedt%, kom han ikke på podiet, hvorfor OP (svært at sige uden billeder, men umiddelbart) måske har længere vej end han lige synes.. Som jeg kan se, også var det du startede med at skrive ;)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster