Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

_-LO92-_ skrev:Mon ikke bare at det har steget dig lidt til hovedet, at du måske er blevet lidt større, og du så bliver rimelig "smart" når du får noget at drikke? Har jeg i hvert fald selv prøvet et par gange

Barry skrev:_-LO92-_ skrev:Mon ikke bare at det har steget dig lidt til hovedet, at du måske er blevet lidt større, og du så bliver rimelig "smart" når du får noget at drikke? Har jeg i hvert fald selv prøvet et par gange
This.

Dulli skrev:Barry skrev:_-LO92-_ skrev:Mon ikke bare at det har steget dig lidt til hovedet, at du måske er blevet lidt større, og du så bliver rimelig "smart" når du får noget at drikke? Har jeg i hvert fald selv prøvet et par gange
This.
This * 2

Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...

Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...

Pre Big Bang skrev:Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...
Det kommer an på ens normale temperament, har man let ved at blive rasende og voldelig kan steroider forværre det men er man ellers stille og rolig burde det ikke at ha nogen betydning.

Lean2000 skrev:Pre Big Bang skrev:Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...
Det kommer an på ens normale temperament, har man let ved at blive rasende og voldelig kan steroider forværre det men er man ellers stille og rolig burde det ikke at ha nogen betydning.
Kan også gøre folk meget mere rolige at være på steroider. Tit er det fordi folk mener de er blevet nogle store hardcore bodybuildere at de bliver hidsige (supermands syndrom) og fordi folk har hørt man bliver hidsig og så går bro science igang.
De fleste jeg kender bliver mere rolige. Nogen har selvfølgelig nogle produkter de skal holde sig fra.
Men generelt mere rolige og kærlige. Hvilket deres kærester og pigerne generelt nyder godt af

astnik skrev:Lean2000 skrev:Pre Big Bang skrev:Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...
Kan også gøre folk meget mere rolige at være på steroider. Tit er det fordi folk mener de er blevet nogle store hardcore bodybuildere at de bliver hidsige (supermands syndrom) og fordi folk har hørt man bliver hidsig og så går bro science igang.
De fleste jeg kender bliver mere rolige. Nogen har selvfølgelig nogle produkter de skal holde sig fra.
Men generelt mere rolige og kærlige. Hvilket deres kærester og pigerne generelt nyder godt af
Men der er jo faktisk mange videnskabelige undersøgelser der siger, at steroider øger ens agressivitet? Så kan ikke se hvorfor træning ikke skulle gøre det samme - i mindre grad selvfølgelig

Mharritz skrev:astnik skrev:Lean2000 skrev:Pre Big Bang skrev:Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...
Men der er jo faktisk mange videnskabelige undersøgelser der siger, at steroider øger ens agressivitet? Så kan ikke se hvorfor træning ikke skulle gøre det samme - i mindre grad selvfølgelig
Netop dette jeg hentyder lidt til. Pga den øgede testosteron når man begynder at træne igen, fremfor når man ikke træner.
og nej har ikke rørt og vil aldrig røre krudt :-)

](./images/smilies/wallbash.gif)

Lean2000 skrev:Pre Big Bang skrev:Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...

asdf skrev:Lean2000 skrev:Pre Big Bang skrev:Twisted skrev:Min første tanke er at du måske skulle droppe at bruge krudt...
Helt enig. Folk har det også med at have fordomme om folk der har bodybuilding som deres livsstil, hvilket jeg synes er dybt latterligt.
Der er selvfølgelig nogle der ikke kan styre deres selvtillidsboost på krudt, så de render rundt og leger supermand der kan klare hele verden alle steder - det er møgirriterende at se på.. Men heldigvis er der også en masse steroidebrugere der har en ordentlig attitude og kan skelne mellem virkelighed og fantasi selvom de er på krudt. Folk har det bare med at have lidt for mange fordomme når de ser en der er lidt større end gennemsnittet....

Irish skrev:Det vist at folk som er større har et større agressions niveau i de fleste tilfælde, det gælder også for dem som tror de større.

Comedian skrev:Irish skrev:Det vist at folk som er større har et større agressions niveau i de fleste tilfælde, det gælder også for dem som tror de større.
Kilde, tak.

narvs skrev:træner du for en flot krop eller for at virke mere dominerende omkring andre ? hvis svaret er sidste nævnte, så det sku nok der den ligger

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster