Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

michael17 skrev:Hejsa. Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan lave et træningskema til mig, for at få mere marking og muskler?

michael17 skrev:Jeg har trænet sån lidt hist og pist på min skole , og der kom jeg op på ca. 55 i bænkpres og ca. 10 kilo i håndvægt .

Søren1986 skrev:michael17 skrev:Hejsa. Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan lave et træningskema til mig, for at få mere marking og muskler?
Man kan ikke få 50/50 af begge dele på engang.
Markeringer kommer når man er totalt cut.
Muskler bliver lavet når man Bulker (æder sig tyk) ((I de rigtige ting)) Sådan lidt groft sagt.

michael17 skrev:Er ikke særlig erfaren med navne osv. så har lige et spørgsmål, måske lidt dumt , men har brug for at vide det .
Hva byder rep(s)?

lassah skrev:Søren1986 skrev:michael17 skrev:Hejsa. Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan lave et træningskema til mig, for at få mere marking og muskler?
Man kan ikke få 50/50 af begge dele på engang.
Markeringer kommer når man er totalt cut.
Muskler bliver lavet når man Bulker (æder sig tyk) ((I de rigtige ting)) Sådan lidt groft sagt.
Hvis han ikke har trænet før kan begge ting SAGTENS opnås. Personligt har jeg i det første træningsår taget cirka 16 kg på og jeg vil da selv mene jeg er markeret![]()
Men okay, hvis han er overvægtig pt. skal jeg ikke gøre mig klog på det.

michael17 skrev:har fået henvist dette program:
artikler/traeningsprogrammer/bil ... fundamentprogram.php
men har problemer med ordene, nogen der kan hjælpe? :/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster