Jeg lurede på hvem der skal ind og tæske til noget tungt metal imorgen i århus?
Personligt skal jeg derind med 2 venner.
Kunne det evt. være hyggeligt at mødes et par stykker inden koncerten? og hvor?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bRODER- skrev:bRODER kommer selvfølgelig ! Har fulgt dem så længe jeg kan huske
Tager en 10-15 mates med

Backbone skrev:bRODER- skrev:bRODER kommer selvfølgelig ! Har fulgt dem så længe jeg kan huske
Tager en 10-15 mates med
Year rigth, som om du har så mange venner.![]()
Der er Metallica Koncert på MTV omkring nu, håber ikke det er ovre

Karl Æg skrev:Du får mig simpelthen ikke til at give + 600 kr for en koncert med en flok gamle mænd (sat på en spids, jeg ved det godt. Metallica er sikkert fede nok live). For ikke at tale om transport fra Nordsjælland -> Århus -> Nordsjælland. Alt i alt ville turen velsagtens beløbe sig i 13-1400 kr for mit vedkommende inklusive mad og pilsnere, og det nægter jeg sgu at give for at se Metallica. Hvis Rammstein spillede i min baghave - muligvis - men under ingen omstændigheder for en open air koncert med et band der burde være stoppet på toppen for over ti år siden![]()
Men god koncert herfra til alle der skal afsted. Håber virkelig I får hvad I har betalt for

schulz skrev:Bor du ikke i århus?

Har været fan siden 1994... Men har hørt utallige gange at de skuffer mega live... Så jeg vil ikke se dem live af frygt for et brag af en skuffelse! Så hellere høre dem blive blæst ud af JBL bassen i bilen

- det er da helt mærkeligt ikke at have en millard watt larmende i øregangen nu..

mcn skrev:Er jeg den eneste der er SÅ træt af Ekstrabladets anmeldere? De er altid SÅ negative, Vor herre bevars.

mcn skrev:Er jeg den eneste der er SÅ træt af Ekstrabladets anmeldere? De er altid SÅ negative, Vor herre bevars.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster