Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Militæret?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Skal snart til Session..
Og jeg vil gerne vide hvor lang tid det ca. tager for at komme ind? efter man har været til Session..
Er ret ligeglad om det er ind til Den Kongelige Livgarde eller hvad..

Men er der nogen som ved hvad ventetiden er til Den Kongelige Livgarde og ventetiden til at blive konstabel? :)
Roser er røde og violer er blå.
Jeg er skizofren og det er jeg også.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du søger ind som konstabel med det samme, så er der ingen ventetid. Så vidt jeg ved. Hvis du blot vil ind og aftjene din værnepligt, så er der op til halvandet års ventetid de fleste steder. Vil næsten også tror at livgarden er fyldt godt og grundigt op det næste stykke tid. Men som sagt hvis du ønsker at være konstabel. Så burde du kunne starte med det samme.

valde123 skrev:Hvis du søger ind som konstabel med det samme, så er der ingen ventetid. Så vidt jeg ved. Hvis du blot vil ind og aftjene din værnepligt, så er der op til halvandet års ventetid de fleste steder. Vil næsten også tror at livgarden er fyldt godt og grundigt op det næste stykke tid. Men som sagt hvis du ønsker at være konstabel. Så burde du kunne starte med det samme.

Som konstabel er der flere forskellige uddannelser ikke?
- Kamptropper.
- Ildstøttetropper.
osv ikke?

Troede man skulle aftjene værnepligt inden man kunne starte på det? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Du skriver en mail til: 01032470@MIL.DK (Livgardens Anden Bataljon) med de spørgsmål du måtte have. Så er jeg sikker på at de enten guider dig til én som kan svare dig på det, eller linker\skriver det selv!

derudover: www.forsvaret.dk
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

lud0mania skrev:
valde123 skrev:Hvis du søger ind som konstabel med det samme, så er der ingen ventetid. Så vidt jeg ved. Hvis du blot vil ind og aftjene din værnepligt, så er der op til halvandet års ventetid de fleste steder. Vil næsten også tror at livgarden er fyldt godt og grundigt op det næste stykke tid. Men som sagt hvis du ønsker at være konstabel. Så burde du kunne starte med det samme.

- Kamptropper.
- Ildstøttetropper.
osv ikke?

Det skal du også, men du kommer automatisk forrest i køen, hvis du søger ind som konstabel. De forskellige uddannelser herunder har jeg ikke sat mig ind i. :)

Hvor er det i grunden usmageligt at der reklameres med stillinger i Flyvevåbnet, vel vidende at efterspørgslen er mættet. Når man så forgæves - anfordret af en reklame/opslag - søger ind i Flyvevåbnet så får man beskeden "Desværre, der er ikke flere pladser, bla bla, men hvad med at blive fodsoldat og blive sendt til Afghanistan og få skudt hovedet af?"

Husk at hvis du bliver konstabel så bliver du politikernes lille skakbrik som er mindre værd for dem end prisen på opgraderet, sikkerhedsmæssigt forsvarligt udstyr. Expandable, you are.

War is old men talking, and young men dying.
Sidst rettet af SandyFrink 20. apr 2010, 20:24, rettet i alt 1 gang.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Kostplan: Ingen kostplan

SandyFrink skrev:Hvor er det i grunden usmageligt at der reklameres med stillinger i Flyvevåbnet, vel vidende at efterspørgslen er mættet. Når man så forgæves - anfordret af en reklame/opslag - søger ind i Flyvevåbnet så får man beskeden "Desværre, der er ikke flere pladser, bla bla, men hvad med at blive fodsoldat og blive sendt til Afghanistan og få skudt hovedet af?"

Husk at hvis du bliver konstabel så bliver du politikernes lille skakbrik som er mindre værd for dem end prisen på opgraderet, sikkerhedsmæssigt udstyr. Expandable, you are.

+1

Reputation point: 75

Træner her: OBBC

Galleri: Vis galleri (15)

valde123 skrev:
lud0mania skrev:

- Kamptropper.
- Ildstøttetropper.
osv ikke?

Det skal du også, men du kommer automatisk forrest i køen, hvis du søger ind som konstabel. De forskellige uddannelser herunder har jeg ikke sat mig ind i. :)

Så der er ikke nogen speciel stor ventetid, hvis jeg søger ind som fx. konstabel? Med mindre der i forvejen er fyldt op som konstabel? Hvilket jeg har hørt der skulle være lige for tiden.
Brugeravatar

Styrkeliste

SandyFrink skrev:Hvor er det i grunden usmageligt at der reklameres med stillinger i Flyvevåbnet, vel vidende at efterspørgslen er mættet. Når man så forgæves - anfordret af en reklame/opslag - søger ind i Flyvevåbnet så får man beskeden "Desværre, der er ikke flere pladser, bla bla, men hvad med at blive fodsoldat og blive sendt til Afghanistan og få skudt hovedet af?"

Husk at hvis du bliver konstabel så bliver du politikernes lille skakbrik som er mindre værd for dem end prisen på opgraderet, sikkerhedsmæssigt forsvarligt udstyr. Expandable, you are.

Haha.
Taler du af erfaring? - Ang af at have søgt ind i Flyvevåbnet? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Var selv til Session i September, fik at vide at der ikke var en eneste plads som konstabel. Alle lister var lukkede, inkl. ventelister til nye hold. Det hurtigste til at aftjene værnepligt de kunne give mig var februar 2011 hos Kamptropperne, Holstebro :)
så du kan roligt regne med at der er ret lang ventetid som konstabel i hæren ihvertfald.

Geografisk sted: Frederiksberg C

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 120.00

Kostplan: Ingen kostplan

Gør dig selv den store tjeneste at ringe til en enhed imorgen og få svar. Situationen skifter meget, og når det nye forsvarsforlig træder i kraft, så sker der sikkert en stor ændring i behovet. Næppe positivt, men alligevel. Højst sandsynlig til aug-sep vil der ske noget.
Derudover taler vi konstabelelev og ikke konstabel. Melder du dig direkte ind som konstabel elev gennemgår du basisuddannelsen opfulgt at træningen til international tjeneste. Går du ind som værnepligtig, og fortsætter bagefter med en Reaktionsstyrkeuddannelse (f.eks.) bliver du igen konstabelelev og udnævnt konstabel den dag du tager på en int.mission.
Som du rigtigt nok er inde på, så er der meget fyldt op for tiden. Så ring eller mail for at få et præcist svar.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00