wauw.. så kom hippo igen..
du har efterhånden pointeret jeg kun bænker de 80, og kaldt mig noob alskedens gange..
Det er bare fordi jeg er gået fast i de samme kg, i de fleste øvelser, og tænkte jeg måske kunne lave dette "stunt" for at kickstarte igen..
anyway.. er sku lige glad med om du syntes jeg er noob eller ej.. nu har jeg fået bekræftet at min dumme ide, er fundet på før og udført af andre. så nu vil jeg bare google det lidt, og planlægge et forløb, så det passer med jeg kan tage "off delen" når jeg skal på ferie.. så skal jeg nok poste herinde om hvad jeg syntes, og om jeg kan anbefale det til andre noobs..
Men hvad vil du have? At vi skal snakke dig efter munden? Du stiller et spørgsmål
og du får et svar. Din ide ER dum, især når du ER på det niveau du er på.
Alle dine tråde vidner om manglende forståelse for visse basale ting om træning,
det er der ingen der har slået dig oven i hovedet med, det er bare en konstatering,
og når du løfter det du gør, og træner som du gør, så skyder du altså langt ved siden
af hvis du tror løsningen er at kickstarte noget som helst.
Du burde få styr på din træning og træne efter et ordentligt grundprogram,
så skal du nok få fremgang igen. Og overtræning er ikke noget man rammer
på en uge, slet ikke med de kg du kan løfte, så jeg kan afsløre allerede nu
at det eneste din ide vil lede til er at du bliver fed i din off uge og helt sikkert
ikke får nogen fremgang ved at træne mindre.
Deal with it..