Ellers kom med et godt eksempel

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

3dec skrev:5x5 i basisøvelserne burde være fint, hvis du bare kører med nok vægt. 10 set af 5 reps virker en anelse overkill
men ville man få ligeså stor effekt hvis man bare tager 5x5 i alle øvelser? og så selvfølgelig med mere vægt..

twernblad skrev:Hvis dine muskler skal vokse skal du køre tungt på med få reps. Personligt kører jeg 6-8 sæt i mine øvelser. Også med 5-10 reps, alt over mener jeg er for meget, og synes at mine sæt bliver for lange så når at brænde ud inden

twernblad skrev:Hvis dine muskler skal vokse skal du køre tungt på med få reps. Personligt kører jeg 6-8 sæt i mine øvelser. Også med 5-10 reps, alt over mener jeg er for meget, og synes at mine sæt bliver for lange så når at brænde ud inden

twernblad skrev:Hvis dine muskler skal vokse skal du køre tungt på med få reps.

flamingopikken skrev:twernblad skrev:. Personligt kører jeg 6-8 sæt i mine øvelser. Også med 5-10 reps, alt over mener jeg er for meget, og synes at mine sæt bliver for lange så når at brænde ud inHvis dine muskler skal vokse skal du køre tungt på med få repsden
Kører du 6-8 sæt á 5-10 reps, i alle øvelser? Det var godt nok en voldsom omgang.
Andreas007, jeg vil på det kraftigste anbefale dig at læse følgende artikler, for at få en grundlæggende forståelse for træning, da det spørgsmål du stiller stort set er irrelevant. 5x5, 3x10, 4x12, 4x6 osv. har i teorien lige stort potentiale for at forøge din muskelmasse. Der er så mange andre ting, der spiller ind.
artikler/bodybuilding/hemmeligheden-bag-traeningscyklusser.html
artikler/bodybuilding/10-bodybuilding-fitness-myter.html
Nu ved jeg ikke hvor længe du har trænet, men det lader til Bill Starr's Fundament Program ville være glimrende for dig.

Andreas007 skrev:er det ikke fint nok med 6 reps og 5 set?og så mere vægt på?

flamingopikken skrev:Andreas007 skrev:er det ikke fint nok med 6 reps og 5 set?og så mere vægt på?
Har du overhovedet læst det jeg har skrevet?

Andreas007 skrev:Jeg læste en artikel om ¨Træning for større muskelmasse¨ og der fandt jeg ud af det jeg skal vide

nu skal jeg så også lige læse ¨hemmeligheden bag træningscyklusser¨ og sådan lidt. Men tror allerede jeg har regnet ud hvad det er 
Andreas007 skrev:det tror jeg pånu skal jeg så også lige læse ¨hemmeligheden bag træningscyklusser¨ og sådan lidt. Men tror allerede jeg har regnet ud hvad det er

Andreas007 skrev:altså det jeg tænkte allerførst jeg skulle læse nogle af de artikler, var ¨hjælp¨:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster