Men jeg har fået lagt et standard program, med opvarmning, maskiner 3 x 12 gentagelser, og så lidt biceps curls + triceps extensions med dumbbells. Har så tilføjet lidt flyers, caple pushdown og så ryg øvelser, for der var slet ikke noget til ryggen.
Men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg kommer videre. Jeg vil gerne have squat, dødløft og nogle forskellige frivægtøvelser til enkelte muskelgrupper, ind i min træning. Noget mere udfordring, noget der giver noget mere resultat.
Det er ikke motivation jeg mangler, jeg elsker at træne, endnu, men jeg frygter at jeg snart kører træt i min rutine, det er sgu bare irriterrende at se andre lave en masse jeg ikke kan finde ud af, og få flere resultater (kort sammenfattet).
Hvem kan lære mig det? Hvordan lærer man det uden at smadre sig selv? Er det nok at se det på youtube? Kan man finde personlige trænere der kan lære en squat, dødløft og diverse øvelser med frivægte ?
Jeg planlægger at købe nogle gode håndvægte til hjemmebrug (mangler en god anbefaling?) , og så øve øvelser til youtube. Synes ofte, at når jeg har set noget på youtube eller en anden video, så har jeg glemt det når jeg kommer ned i centeret. Så jeg tænker at få noget hjem til, og få øvelserne arbejdet ind, vil være the way to go
Jeg oplever ikke den personlige træner, som den mest dedikerede, så der tror jeg ikke jeg kan finde hjælp?, ikke for at rakke ned på vedkommende, men altså han startede med at opfordre mig til at begynde på hans cross-fit/cirkeltræning hold. Det brugte han enormt meget af den tid, jeg havde betalt for, til at snakke om det hold, selvom jeg flere gange sagde, at jeg helst træner alene.
Nogen der har nogen at byde ind med, eller skal jeg bare begynde på det crossfit

jeg har samme problem - også i fitness world, vil rigtigt gerne have lavet et styrketrænings program (ordentlig - med dødløft, spuat og det hele) og ham der skulle lære mig det fattede heller ingenting samme problem som dig. Det er virkelig træls og bare ikke iorden
Jeg trænere i aalborg og mangler et godt sted og træne sådan jeg kan få samme sat et ordentlig styrketrænings program. Men jeg går til bodyfit som er super godt hvor man får lært flere af tingende med teknik men det er godt som start men nu står jeg self fast fordi jeg gerne vil ind og lege med de store drenge og jernet
...