MBang skrev:Cruise skrev:Hippo skrev:Cruise skrev:Hippo skrev:Cruise skrev:Barbell skrev:Det ser ganske fint ud.
Medmindre din krop siger noget andet, ville det måske være en idé at skrue op for volumen?
Tak for dit svar.. Vær venlig og uddybe Volumen??? Er ik helt med på hvad det er desværre..

Du har trænet i 2 år og ved ikke hvad volumen er?
Med mindre du er på krudt eller bænker 200 kg for reps,
så er 3 sæt om ugen sgu ikke ret meget, sorry to say.
Det er simpelthen for lidt til sådan en frekvens, uanset hvordan
du vender og drejer det.
Jamen det er jo blvet sagt længere oppe.. Hader ubruglige svar.!!!!
Nej jeg ved ikke hvad volumen er, men jeg ved det nu OKAY..
Hvad vil du så foreslå af sets??
Du skriver 3 sæt om ugen simpelthen er for lidt. Så ved jeg jo ikke om jeg skal køre 5,7 eller 10 sets.. Kom med noget indput. I stedet for at fortælle mig noget jeg har fået afvide længere oppe i topicen..!!!
Sikke en tone
God vind med din træning fremover mester.
Lad nu vær.!! Det er sgu da ikke nogen grov tone..
Men det gir jo en mening og skrive noget som allerede er blevet sagt og diskuteret længere oppe. Har man en mening om jeg køre for lidt sæt til hver øvelse om ugen. Så burde man vel også skrive sin mening om hvormange sets man så skulle køre som et eksempel???
Hvorfor forventer du at vi vil give dig alt på et sølvfad, når der tydeligvis er info at hente på siden om både sæt og reps. og split i det hele taget.
Topicstarter har jo ret...
Hvis folk ikke gider hjælpe, og de synes deres tid er ALT for værdifuld, til at spilde på hans tråd, hvorfor vælger de så at bruge deres dyrebare tid på at poste et indlæg, der udelukkende konstaterer problemet, men ikke nogen løsning?
Jeg synes generelt der er for meget af sådan noget her på bb.dk..
Kom nu ind i kampen.. Enten kan i jo hjælpe ham, eller også kunne i jo bare holde jer helt ude af hans tråd?
ON TOPIC :
Jeg synes det lyder som en god idé med HST, sådan som din uge ser ud.
Men du kan jo også vælge at køre et "normalt" fullbody?