Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lærling skrev:Jeg bruger opkald og sms. Dog ville jeg gerne have et ordentligt kamera, da mit digitalkamera er dødt for nylig. Men ellers er jeg fuldstændig enig i dit rationale: for mig skal det bare være så cheap som muligt![]()
Jeg kan så heller ikke finde ud af at passe på min tlf.

Fat skrev:Jeg har for nylig købt en HTC Tattoo... Vill egentlig hellere have haft en Hero eller HD2, men når pengene er små må man jo nøjes med lillebroren.
Jeg har min Gmail synkroniseret med telefonen, bruger den til internet via WiFi eller 3G, bruger kalenderen, bruger selvfølgelig SMS / opkald... Og så er den bare rar at have ved længere busture og lignende, hvor du har youtube, FB, spil og den slags lige ved hånden...
Om jeg reelt har brug for det? Nope...

kofoed skrev:Lærling skrev:Jeg bruger opkald og sms. Dog ville jeg gerne have et ordentligt kamera, da mit digitalkamera er dødt for nylig. Men ellers er jeg fuldstændig enig i dit rationale: for mig skal det bare være så cheap som muligt![]()
hvis du vil have et ordenligt kamera, får du det jo ikke på en mobil telefon i hvert fald

Nders skrev:Jeg har en iPhone 3GS spækket med applikationer - og bruger de fleste af dem flittigt.
Det gælder blandt andet:
Internet surfing
Spil
Google maps/earth
Kalender
Youtube
Skal aldrig have en "almindelig" telefon igen, min næste mobil bliver uden tvivl iPhone 4G når den engang udkommer.

The Dane skrev:kofoed skrev:Lærling skrev:Jeg bruger opkald og sms. Dog ville jeg gerne have et ordentligt kamera, da mit digitalkamera er dødt for nylig. Men ellers er jeg fuldstændig enig i dit rationale: for mig skal det bare være så cheap som muligt![]()
hvis du vil have et ordenligt kamera, får du det jo ikke på en mobil telefon i hvert fald
Jeg synes skam 8 megapixel er rimelig godt til hvermandsbrug. Så hvis ikke man er decideret hobbyfotograf så kan man sagtens få ordentlige kameraer i mobiltelefoner.

The Dane skrev:
Jeg synes skam 8 megapixel er rimelig godt til hvermandsbrug. Så hvis ikke man er decideret hobbyfotograf så kan man sagtens få ordentlige kameraer i mobiltelefoner.

8800 skrev:Overvejer lidt en ny mobil.
Tænker:
Nokia N900
Nokia N97 mini
Eller en HTC?
Andre der har bud på en mobil? Pt. lurer jeg bare på en masse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster