Lithium skrev:essensen skrev:Jeg påpeger i denne kontekst, at du egentlig bare skriver hvad smeden implicit mener, men formulerer det som et modsvar - hvorfor hele din post egentlig blot blev en tautologi!
Nej det blev en pleonasme

så er redundansen sikret...
Nej - en tautologi er en ubevidst pleonasme

(og derfor mere korrekt at bruge i denne kontekst)
Det er korrekt at jeg skrev i min første post, at man kunne spise morgenmad et par timer inden løbetræningen. Det var ikke en omformulering af hvad smeden skrev men et løsningsforslag på problemet mht. morgenløb og morgenmad.
Jeg skrev heller ikke du lavede en omformulering - men at du egentlig bare skrev hvad der var en ret indlysende løsning på det 'problem', at dyrke morgencardio på tom mave - nemlig at spise morgenmad! Det gav jo egentlig sig selv ud fra Smendens svar!
Jeg skriver ikke bare hvad smeden implicit mener men er uenig med smeden omkring:
Smeden skriver Det betyder at man for det første ikke har særligt meget energi at give den gas med[
Det skrev du jo så ikke noget om du var uenig i, i dit originale svar til Smeden

- der nævnte du slet ikke noget med energi - det kom først som svar på min post - som i øvrigt heller ikke havde noget med energi og morgencarido at gøre - så ved faktisk ikke hvor det kom fra?
Kan ærlig talt ikke se hvor du vil hen med din post essensen ?
Egentlig bare at det virkede underligt at du formulerede dit svar til smeden som et modsvar, når du grundlæggende sagde hvad han implicit foreslår i sin post. Det virkede som du ikke helt havde forstået det...han skriver morgencardio på tom mave er en dårlig ide - hvorefter du skriver man kan spise morgenmad ...og det er jo lidt det indlysende right ?