Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DBP skrev:Shit Kasper er imponerende hans alder taget i betragtning!
Og Klaus og Mikkel er vildt overlegne i næsten alle øvelser, super fedt!

Kan vi ikke smide tråden over i 'Styrkeløft og Stærkmand'-sektionen?

Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?

T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel

vQlse skrev:T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel
Sådan!

Kardon93 skrev:vQlse skrev:T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel
Sådan!
Det må man nok sige, men kæft man han er sku også en bjørn

Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:vQlse skrev:T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel
Sådan!
hehe mig du mener er en bjørn?![]()

Kardon93 skrev:Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:vQlse skrev:T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel
Sådan!
Ja altså en god bjørn selfOg tillykke med sejren;)

Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:vQlse skrev:T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel
Sådan!
Er der dårlige bjørne da?![]()
![]()
Tak for kompliment da!

Viking1 skrev:Det er både godt og skidt med sådan en tråd her... Det er jo som om vi andre er statister i de film og det er bestemt ikke tilfældet.
Viking1 skrev:Det er både godt og skidt med sådan en tråd her... Det er jo som om vi andre er statister i de film og det er bestemt ikke tilfældet.

Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:vQlse skrev:T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel
Sådan!
![]()
Tak for kompliment da!

vQlse skrev:eller ham den som er den første til at trække lastbilen over stregen

Andersbr skrev:Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:Mikkel leicht skrev:Kardon93 skrev:vQlse skrev:T-Reder skrev:Kardon93 skrev:Jeg forstår ikke helt hvordan de kommer på der kun var 10 løft ved Mikkel, jeg fik det til at være 13-14?;D
Og hvem vandt?
Det gjorde mikkel
Sådan!
![]()
Tak for kompliment da!
Bliver nogle af dine løft i vikingpress ikke godkendt eller hvordan? Jeg synes jeg talte 14 stk. med da du er færdig står der kun 10? Du skulle jo nødig snydes for det vilde antal reps!
Tillykke med det i øvrigt.

mammut skrev:ups.... ja... det var vist en fejl.... Måske skulle jeg have haft en til at kigge filmen igennem.... man stirrer sig sgu blind på sine egne fejl.......

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster