Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Morten_16 skrev:Hej BB
Jeg har et ENORMT problem:
Jeg træner sammen med to af mine rigtig gode venner, fullbody, 3 gange om ugen (jeg gør i hvert fald).
Problemet opstår før og under træningen. Selv er jeg mega motiverende 9 ud af 10 gange, og jeg går også meget op i at DE er motiverede, prøver at få dem til at "glæde" sig til træningen og se fremskridt i træningen osv.
Men alligevel kommer de stort set til hvert træningspas og er enoooormt d-motiverende, enten har de ikke fået noget at spise/kommer og gider ikke gøre noget ud af træningen og listen er lang !!
Træningen fungere sådan at de kommer herhjem til mig og mit udstyr de "3" gange om ugen. Alligevel har jeg aldrig oplevet at de har kontaktet mig og spurgt hvornår vi begynder, og om hvornår de skal komme. Derfor bliver jeg nød til at skrive til dem dagen FØR, så de husker at træningen foregår mandag, onsdag og fredag. Alligevel kommer jeg udfor at de har lavet andre aftaler den dag, hvilket betyder at de ikke gider sætte 1½ time af til træningen - hvad kan man gøre ved dette ?!
Jeg har indtil videre være flink til at udsætte træningen et par gange fordi de er kommet herhjem, og fuldstændig ødelagt det for mig og dem selv.
Grunden til at jeg poster dette er fordi, hvis jeg konfronterede dem ville de sige jeg ikke lavede andet end at gå op i min træning - men det er trods alt træls at gå og vente i op til flere timer før at de kommer og træner - jeg vil trods alt kun det bedste for dem.
Dette kan godt virke meget rodet, så hvis i har spørgsmål til det jeg har skrevet, skal i være mere end velkommen til at spørge!!
På forhånd TAK !
Morten_16

Morten_16 skrev:Lenni, Petersen og Bay alle jeres idéer er taget til eftertragtning !!
Der eneste problem jeg finder ved ikke at træne sammen med nogen er at jeg mangler en spotter, til f.eks.bænkpress .. Det er der bare ikke noget at gøre ved , eller hvad ?

Morten_16 skrev:Lenni, Petersen og Bay alle jeres idéer er taget til eftertragtning !!
Der eneste problem jeg finder ved ikke at træne sammen med nogen er at jeg mangler en spotter, til f.eks.bænkpress .. Det er der bare ikke noget at gøre ved , eller hvad ?

BrianC skrev: Men kører sjældent helt til failure med frie vægte, kun med kabel træk eller evt. maskiner..

Bay skrev:BrianC skrev: Men kører sjældent helt til failure med frie vægte, kun med kabel træk eller evt. maskiner..
Ved godt det er et sidespring med hensyn til det enlige emne, men man bør holde sig for failure træning lige meget om det er med frivægte, kabel eller maskineBare lige en note

Morten_16 skrev:Bay skrev:BrianC skrev: Men kører sjældent helt til failure med frie vægte, kun med kabel træk eller evt. maskiner..
Ved godt det er et sidespring med hensyn til det enlige emne, men man bør holde sig for failure træning lige meget om det er med frivægte, kabel eller maskineBare lige en note
Må jeg spørge hvorfor ikke ?Tror aldrig rigtig jeg har forstået det til ende ..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster