FEVER skrev:Hvor har du fra han skal smide 5 kg mere? Han er gået fra et sted lige over 200 lbs til nu 251 lbs på 6 mdr. Levrone er kendt for at gaine og smide fedt % hele vejen op til showday.
Det er et muligt scenarie, omend jeg vil fastholde, at det mest plausible trods alt er et vægttab på nogle kilo inden showet. Men hvad han reelt vejer ind på, må tiden vise. Noget mass monster har Kevin dog aldrig været, og jeg vurderer, at det mest sandsynlige er, at han går efter en mere æstetisk og komplet fysik. Han er fantastisk skruet sammen, har en kombination af ekstremt flotte linjer, fremragende abs og tilstrækkelig masse til at konkurrere med selv de store navne, men når han står ansigt til ansigt med legendariske Phil Heath, så er det game over.
Stor respekt, hvis han forsøger at fastholde sit mere klassiske look, omend det gør, at han må se sig overhalet af flere og flere større bodybuildere i en tid, hvor atleterne vokser sig større end nogensinde før, eksemplificeret ved folk som Big Ramy.
Når Kevin skal nævnes som en af de helt store i sporten, er der flere grunde. Med et fantastisk bryst, en smal talje, en unik symmetri og fantastiske evner som poser var han en inspirationskilde for millioner verden over, på trods af, at han aldrig havde de nødvendige marginaler for at kunne gøre sig gældende helt i toppen af sporten - altså blive Mr. Olympia.
Han er på mange måder en moderne version af det, som bodybuilding oprindeligt var. Nemlig et forsøg på at skabe den perfekte krop. Ikke et forsøg på at skabe den mest ekstreme krop, men derimod opbygningen af en fysik, som her mange år efter hans sidste professionelle show, stadig misundes og beundres af folk verden over.
Han er og bliver et kæmpe navn i bodybuilding, og hans resultatliste er fantastisk. Jeg håber i sandhed, at han kan leve op til de store forventer der hviler på hans skuldre.