Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gozo skrev:Hehe godt indlæg Henning. Du skulle lave din egen fitness vidoe

Takker,kinky_fætter skrev:Gozo skrev:Hehe godt indlæg Henning. Du skulle lave din egen fitness vidoe
ja det er helt unikt
Det svar ses ofte, og når man så er meldt ind, så hører vi så meget dårligt om centre.kuglen skrev:jeg vil sige til dig at du skal se at blive meldt ind i et fitness center. du når ikke langt uden lidt udstyr.

henning skrev:Det svar ses ofte, og når man så er meldt ind, så hører vi så meget dårligt om centre.
Så har de ikke squatstativ, og så er det ikke tilladt at dødløfte,
fordi det er for farligt for ryggen.
Så er der optaget ved bænken og lukket aften eller helligdage når vi lige har tid osv...

kuglen skrev:.. men det der svar er det dårligste jeg har hørt længevi er 100% enige om at der findes et hav af dårlige centre rundt om i landet, men så må folk (incl. mig selv) bare led efter et andet (hvilket jeg har gjort)der opfylder de krav man individuelt har til sit center.

kuglen skrev:hjemmetræning er for så vidt helt fint.. men med kun et sæt 19kg håndvægte er det meget begrænset ´hvad han kan opnå... og hvis han skal ud og købe ekstra skiver de næste 2-3 mdr bliver det hurtigt en dyre løsning end hvis han kom i et center

og bænken kolapser når man lægger sig på den

På det niveau som er langt over både begynderniveau og mit niveau,kuglen skrev:jeg ville ligesom bay også til hver en tid vælge at starte i et center, med mindre jeg selvfølgelig havde et rum på min 40 m2 jeg kunne indrette som træningsrum og jeg havde de 10-15.000kr til udstyr. squat rack, bænkpres stativ, en justerbar bænk, håndvægte fra 14-45kg en curl stang, 150kg i blandet skiver, samt et kabel tårn. dette er et min. hvis man skal kunne komme ordenligt rundt i øvelserne.
4000kr rækker ikke længt til udstyr.. jo hvis du køber det i harrald skrald. men så bøjer stangen også når der kommer kg påog bænken kolapser når man lægger sig på den
![]()
og får 4000kr kan man være medlem af et center i 12-16mdr alt efter hvor man træner.. man kan sågar være medlem i 80mdr i et center i allerød for 4000kr.

henning skrev:Når du råder begynderen her i tråden til at starte i center,
er det så fordi at det en bedre start. ?
henning skrev:Og kan det tænkes at en lidt dårligere start vil
følge hele udviklingen,
henning skrev:og kan det være årsag til man aldrig når så langt ?
Henning

kuglen skrev:jeg ville ligesom bay også til hver en tid vælge at starte i et center, med mindre jeg selvfølgelig havde et rum på min 40 m2 jeg kunne indrette som træningsrum og jeg havde de 10-15.000kr til udstyr. squat rack, bænkpres stativ, en justerbar bænk, håndvægte fra 14-45kg en curl stang, 150kg i blandet skiver, samt et kabel tårn. dette er et min. hvis man skal kunne komme ordenligt rundt i øvelserne.
4000kr rækker ikke længt til udstyr.. jo hvis du køber det i harrald skrald. men så bøjer stangen også når der kommer kg påog bænken kolapser når man lægger sig på den
![]()
og får 4000kr kan man være medlem af et center i 12-16mdr alt efter hvor man træner.. man kan sågar være medlem i 80mdr i et center i allerød for 4000kr.

kuglen skrev:hvis man kan og vil nøjes med diskount udstyr kan 5000kr række et godt stykke.. men det kan imo ikke betale sig at købe det billige udstyr.

Det er også rigeligt til mig.IronMan skrev:kuglen skrev:hvis man kan og vil nøjes med diskount udstyr kan 5000kr række et godt stykke.. men det kan imo ikke betale sig at købe det billige udstyr.
Jeg kan ikke se, at billigt udstyr skulle være dårligt, sålænge det er af god kvalitet, hvilket det udstyr jeg har linket til bestemt er. Det er ganske vist ikke lavet til store gutter med store løft, men for en 80 kg. ectomorph som jeg er det rigeligt, i hvertfald de næste år. Og mon ikke man kan fikse udstyret til at klare lidt mere vægt?![]()

Ja, det meste i denne tråd er vist en smagssag.kuglen skrev:imo er din bænk pres stang alt for kort! jeg bryder mig personligt ikke om at lave bænkpres med så kort en stang. men det er vel bare en smags sag.

henning skrev:Ja, det meste i denne tråd er vist en smagssag.kuglen skrev:imo er din bænk pres stang alt for kort! jeg bryder mig personligt ikke om at lave bænkpres med så kort en stang. men det er vel bare en smags sag.
Jeg synes noget af det vigtigste er at man træner i noget lækkert tøj![]()
Henning

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster