Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

08guma skrev:hvis du bulker godt, træner ordentligt og sover en masse kan du sagtens tage 10-15 kg muskler på i løbet af et år!

Nick9000 skrev:Det kan variere helt ekstremt fra person til person, hvor let man genetisk har ved at øge muskelmassen. Derfor er det ikke til at svare på for dit vedkommende.

Ajn3b skrev:Der findes ingen superkur. Den eneste vej frem er en god kost + fornuftig træning + disciplin + tålmodighed.
Imo.

Wannabe-BB skrev:Så længe du dødløfter 60 kg, er du ikke så tæt på dit genetiske max![]()
Wannabe-BB skrev:Jeg er da gået fra 52-80 kg (dog med en højere fedtprocent), men det er jo individuelt hvor din egen grænse for hypertrofi ligger. Men der er så godt som ingen almindelige motionister, som når deres fysiologiske maksimum, så lad være med at spekulere over det. Sæt dig et mål, som du selv mener er realistisk

Moqensen skrev:08guma skrev:hvis du bulker godt, træner ordentligt og sover en masse kan du sagtens tage 10-15 kg muskler på i løbet af et år!
Lol "sagtens tage 10-15 kg muskler på"

Foodman skrev:[Surt opstød]
muskelblade + phostoshop + gode fotografer + overdrevne tal har i den grad smadret folks opfattelse af hvad de kan og ikke kan....
[/surt opstød]

Chrow skrev:Wannabe-BB skrev:Så længe du dødløfter 60 kg, er du ikke så tæt på dit genetiske max![]()
Profil opdateret
Wannabe-BB skrev:Jeg er da gået fra 52-80 kg (dog med en højere fedtprocent), men det er jo individuelt hvor din egen grænse for hypertrofi ligger. Men der er så godt som ingen almindelige motionister, som når deres fysiologiske maksimum, så lad være med at spekulere over det. Sæt dig et mål, som du selv mener er realistisk
Hvor langt tid brugte du på det?
Jeg regner heller ikke med at nå mit fys max - og med hensyn til et realistisk mål - det er netop det jeg søger hjælp til. 2 kg/år? 5kg/år? 15kg/år?
mvh ~
edit: MarcusD; tak for dit inputmen linket virker ikke

Hippo skrev:I sidste ende står og falder det også med hvor meget du kan leve med at din
fedtprocent stiger samtidig.

Dette har kunne lykkedes med ordentlig mad, godt med søvn og evil træning.
M.R.J. skrev:Jeg har gainet 14 kg på 8 måneder om kun steget 3,4 % i BF!Dette har kunne lykkedes med ordentlig mad, godt med søvn og evil træning.
Just do it.

Moqensen skrev:Hippo skrev:I sidste ende står og falder det også med hvor meget du kan leve med at din
fedtprocent stiger samtidig.
Hvorfor når der kun snakkes om ren muskelmasse? Et voldsomt kalorie overskud er jo ikke lig med mere muskelmasse. Der er jo et max for hvor meget muskelmasse du kan pakke på, og så hjælper det ikke at ligge i et overdrevent overskud.

Bork skrev:M.R.J. skrev:Jeg har gainet 14 kg på 8 måneder om kun steget 3,4 % i BF!Dette har kunne lykkedes med ordentlig mad, godt med søvn og evil træning.
Just do it.
14 kg ren muskelmasse på 8 måneder og du bænker 92 kg?...... Den må du sku længere ude på landet med.

M.R.J. skrev:Bork skrev:M.R.J. skrev:Jeg har gainet 14 kg på 8 måneder om kun steget 3,4 % i BF!Dette har kunne lykkedes med ordentlig mad, godt med søvn og evil træning.
Just do it.
14 kg ren muskelmasse på 8 måneder og du bænker 92 kg?...... Den må du sku længere ude på landet med.
Jeg sagde ikke ren muskelmasse. Er som sagt steget 3,4% i fedtprocent hvilket svarer til et par kg. 92,5 kg i bænk er 1 RM.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster