Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

skyprey skrev:Det absolut højeste du kan opnå er et halvt kilo pr uge, men du har jo også en genetisk maks!
Men du må gøre noget mht kosten i så fald, der er sikkert både væske og fedt øgning også?

Stenalt skrev:skyprey skrev:Det absolut højeste du kan opnå er et halvt kilo pr uge, men du har jo også en genetisk maks!
Men du må gøre noget mht kosten i så fald, der er sikkert både væske og fedt øgning også?
Et halvt kg muskel om ugen lyder urealistisk.

Legend skrev:Ikke alene det, men det er også et helt tilfældigt tal, hevet ud af røven.
Hvad det "genetiske max" er, er der ingen der ved. Alle mennesker har forskellige genetiske sammensætninger og derfor forskellige "genetiske max". Udtrykket genetisk max er tågesnak, som ingen reelt set ved hvad er.

Stenalt skrev:Forstår overhovedet ikke din logik.
Muskelvæksten skyldes øges muskelfibertykkelse. Dette kan selvfølgelig sagtens opnås uden en kostplan og tilskud.

Rymr skrev:Hver gang folk som er nye i træning fortæller om deres gains, får de at vide, at det bare er vand og fedt fra kosttilskudene og at deres øgede styrke kommer fra et bedre nervesystem
Rymr skrev:Men gøres det mærkbart bedre med tilskud (til en sund kost)? Ellers vil jeg da ikke smide 4-600 kr. om måneden efter den slags..

Pind skrev:Rymr skrev:Hver gang folk som er nye i træning fortæller om deres gains, får de at vide, at det bare er vand og fedt fra kosttilskudene og at deres øgede styrke kommer fra et bedre nervesystem
Siger hvem?Rymr skrev:Men gøres det mærkbart bedre med tilskud (til en sund kost)? Ellers vil jeg da ikke smide 4-600 kr. om måneden efter den slags..
Mærktbart? Sandsynligvis nej.. Tilskud er på ingen måde en nødvendighed for optimal muskelvækst. Det kan gøre ting nemmere, men det bliver aldrig en nødvendighed.
Stenalt skrev:Drop at bruge så mange penge på kosttilskud. Sørg for at have styr på kosten og supler evt. med proteintilskud og kreatin.

Rymr skrev:
En pakke Mutant Mass og en pakke Con-Cret giver 600 kr. på én måned. Med den billigste kreatin jeg kunne finde online bliver det 550 kr. Dertil fragt 48 kr.

Stenalt skrev:Rymr skrev:
En pakke Mutant Mass og en pakke Con-Cret giver 600 kr. på én måned. Med den billigste kreatin jeg kunne finde online bliver det 550 kr. Dertil fragt 48 kr.
Prøv at kigge mod udlandet. Jeg køber altid fra majprodæin.com (navnet skal staves som den engelske oversættelse af "mit protein"). Det er ganske billigt. Bare køb alm. whey og helt alm. kreatin.
Legend skrev:De kosttilskud du overvejer at købe er spildte penge.

Stenalt skrev:Rymr skrev:
Prøv at kigge mod udlandet. Jeg køber altid fra majprodæin.com (navnet skal staves som den engelske oversættelse af "mit protein"). Det er ganske billigt. Bare køb alm. whey og helt alm. kreatin.

Legend skrev:Stenalt skrev:skyprey skrev:Det absolut højeste du kan opnå er et halvt kilo pr uge, men du har jo også en genetisk maks!
Ikke alene det, men det er også et helt tilfældigt tal, hevet ud af røven.
Hvad det "genetiske max" er, er der ingen der ved. Alle mennesker har forskellige genetiske sammensætninger og derfor forskellige "genetiske max". Udtrykket genetisk max er tågesnak, som ingen reelt set ved hvad er.

skyprey skrev:Legend skrev:Stenalt skrev:skyprey skrev:Det absolut højeste du kan opnå er et halvt kilo pr uge, men du har jo også en genetisk maks!
Ikke alene det, men det er også et helt tilfældigt tal, hevet ud af røven.
http://www.thefactsaboutfitness.com/research/fail.htm

Legend skrev:Fordi du betaler ekstra for en flot indpakning og et sejt navn.
Du vil få præcis det samme ud af standard valleprotein, maltodextrin og det billigste kreatin du kan finde. Protein bør ikke koste over 100kr/kg, maltodextrin bør ikke koste over 30kr/kg og kreatin bør ikke koste over 200kr/kg.

Rymr skrev:Legend skrev:Fordi du betaler ekstra for en flot indpakning og et sejt navn.
Du vil få præcis det samme ud af standard valleprotein, maltodextrin og det billigste kreatin du kan finde. Protein bør ikke koste over 100kr/kg, maltodextrin bør ikke koste over 30kr/kg og kreatin bør ikke koste over 200kr/kg.
Ok, tak! Mutant Mass koster 399 for 6,8 kg, hvilket jo er under de 100 kr. pr. kg, men det er weight gainer (den absolut billigste jeg kan finde) - skal jeg droppe det og bare købe proteiner?

Stenalt skrev:Rymr skrev:Legend skrev:Fordi du betaler ekstra for en flot indpakning og et sejt navn.
Ok, tak! Mutant Mass koster 399 for 6,8 kg, hvilket jo er under de 100 kr. pr. kg, men det er weight gainer (den absolut billigste jeg kan finde) - skal jeg droppe det og bare købe proteiner?
Ja. Køb alm whey. Sørg for at få nok kalorier gennem den almindelige kost.

Assault skrev:
Er weight gainer dårligt, står nemlig og mangler noget, skal jeg heller købe normal whey, hvis ja, hvorfor?

Assault skrev:Stenalt skrev:Rymr skrev:Legend skrev:Fordi du betaler ekstra for en flot indpakning og et sejt navn.
Er weight gainer dårligt, står nemlig og mangler noget, skal jeg heller købe normal whey, hvis ja, hvorfor?

PeterK skrev:Assault skrev:Stenalt skrev:Rymr skrev:Legend skrev:Fordi du betaler ekstra for en flot indpakning og et sejt navn.
WG er blot whey tilsat sukker, så hvis du, som Stenalt siger, får kcal nok gennem dine normale kost, er WG spild af penge. Hvis du får protein nok via din normale kost, er proteinpulver også spild af penge. Man kan argumentere for bekvemmeligheden ved begge dele ift. pwo indtag.

PeterK skrev:Assault skrev:Stenalt skrev:Rymr skrev:Legend skrev:Fordi du betaler ekstra for en flot indpakning og et sejt navn.
WG er blot whey tilsat sukker, så hvis du, som Stenalt siger, får kcal nok gennem dine normale kost, er WG spild af penge. Hvis du får protein nok via din normale kost, er proteinpulver også spild af penge. Man kan argumentere for bekvemmeligheden ved begge dele ift. pwo indtag.

Stenalt skrev:Assault skrev:
Jeg mener, at det er et dårligt alternativ til alm. mad. Basalt ser består det af valleprotein og en masse hurtigt optageligt kulhydrat.

Legend skrev:Weighgainer svarer groft sagt til valleprotein+en pose vingummier. Så vil jeg sgu hellere spise vingummier/et stykke chokolade eller en romkugle.
Romkugler smager godt.

Assault skrev:Legend skrev:Weighgainer svarer groft sagt til valleprotein+en pose vingummier. Så vil jeg sgu hellere spise vingummier/et stykke chokolade eller en romkugle.
Romkugler smager godt.
Ja, det her jeg set du har skrevet et sted fårmen ville det så sige at det er meget usundt at drikke det ? og findes der virkeligt ingen WG uden så meget sukker i ?!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster