Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

malte-8900 skrev:Hvis du bulker kan jeg anbefale en ORNLI skive lagkage. Hvis du ikke er så meget til søde sage vil jeg anbefale en gang pomfritter, evt. med ost på. Der er MASSER af kcal i!

s0enice skrev:Der er allerede +/- 1000 tråde med samme emne, jeg vil foreslå du kigger lidt i dem

kasperroed skrev:Jeg vil bare gerne have det optimale ud af min træning? Hvis jeg kan forbedre bare en lille smule ved at skifte min natmad, så vil jeg da gøre det?
Mit spørgsmål lyder også meget på hvor mange kcal. man gerne skal have? Nogle gange står jeg og mangler at indtage 600 kcal. inden sengetid. Så laver jeg ofte en shake af yoghurt, banan og mandler. Problemet med dette er at jeg har meget svært ved at sove efterfølgende. Kan det have noget at gøre med at jeg indtager så mange kcal. eller er det bare i mit hoved den er gal? :-)

kasperroed skrev:Skal i ikke tisse, hvis i drikker så meget mælk inden sengetid? ^^

kasperroed skrev:Skal i ikke tisse, hvis i drikker så meget mælk inden sengetid? ^^

kasperroed skrev:malte-8900 skrev:Hvis du bulker kan jeg anbefale en ORNLI skive lagkage. Hvis du ikke er så meget til søde sage vil jeg anbefale en gang pomfritter, evt. med ost på. Der er MASSER af kcal i!
Super, det vil jeg prøve! Jeg regner med at gaine 2 kilo muskelmasse i løbet af den næste uge, så jeg skal vel have en del kalorier? Hvad siger i til at jeg spiser 2 bakker pommes med en masse remoulade til natmad? Så vil jeg rammer mit mål om at ligge 2000 kcal. i overskud pr. dag?
kasperroed skrev:malte-8900 skrev:Hvis du bulker kan jeg anbefale en ORNLI skive lagkage. Hvis du ikke er så meget til søde sage vil jeg anbefale en gang pomfritter, evt. med ost på. Der er MASSER af kcal i!
Super, det vil jeg prøve! Jeg regner med at gaine 2 kilo muskelmasse i løbet af den næste uge, så jeg skal vel have en del kalorier? Hvad siger i til at jeg spiser 2 bakker pommes med en masse remoulade til natmad? Så vil jeg rammer mit mål om at ligge 2000 kcal. i overskud pr. dag?

Jeg regner med at gaine 2 kilo muskelmasse i løbet af den næste uge

malte-8900 skrev:Altså nu er jeg selv på den kur som jeg beskrev (fritter og kage kuren), og jeg er altså gået fra at være et skvat på 72kg til at veje godt og vel 125kg på KUN 3 mdr, så jeg kan da dokumentere at det virker

malte-8900 skrev:Men det har jeg altså, jeg er total stor og buff nu de andre i FW er mega bange for mig :s

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster