Eller bør man droppe drømmen helt om en bodybuilding konkurrence og satse på bodyfitness fx?
Vil også meget gerne høre, fra nogle der har erfaring med konkurrence, men alle er selvfølgelig velkommen til at svare

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krudt er åbenbart nødvendigt...

ZinK_ skrev:Ikke nødvendigvis? Kig dog på simon møller! Han stiller vidst op snart. Hvor man bliver checket i løgndetkor!!!! Et eller andet stort i tyskland, mener jeg det var - hæng mig ikke op

Assault skrev:ZinK_ skrev:Ikke nødvendigvis? Kig dog på simon møller! Han stiller vidst op snart. Hvor man bliver checket i løgndetkor!!!! Et eller andet stort i tyskland, mener jeg det var - hæng mig ikke op
Jeg ville gerne støtte din tro

ZinK_ skrev:Ikke nødvendigvis? Kig dog på simon møller! Han stiller vidst op snart. Hvor man bliver checket i løgndetkor!!!! Et eller andet stort i tyskland, mener jeg det var - hæng mig ikke op

toto_G4M3R skrev:ZinK_ skrev:Ikke nødvendigvis? Kig dog på simon møller! Han stiller vidst op snart. Hvor man bliver checket i løgndetkor!!!! Et eller andet stort i tyskland, mener jeg det var - hæng mig ikke op
Nej. Han har fået en invitation til i år. Men vælger at holde off season og tage den næste år istedet

Assault skrev:Fra Simon møller´s facebook side: Har idag modtaget tilmeldingsblanketten til dette års tyske mesterskaber i naturlig bodybuilding, men selvom det kribler helt ud i mine fingre for, at tilmelde mig så venter jeg til næste års konkurrence. Kæmpe motivationsboost

ZinK_ skrev:Assault skrev:Fra Simon møller´s facebook side: Har idag modtaget tilmeldingsblanketten til dette års tyske mesterskaber i naturlig bodybuilding, men selvom det kribler helt ud i mine fingre for, at tilmelde mig så venter jeg til næste års konkurrence. Kæmpe motivationsboost
ohh beklager! troede din kommentar var en hentydning til, at han ikke var clean!
Er stor fan af Simon Møller.

iRoN_wArrioR93 skrev:ZinK_ skrev:Ikke nødvendigvis? Kig dog på simon møller! Han stiller vidst op snart. Hvor man bliver checket i løgndetkor!!!! Et eller andet stort i tyskland, mener jeg det var - hæng mig ikke op
Wow, en løgndetkor!!!!1
Ironisk nok kan man også benytte drugs til at bestå sådan en.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster