Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mark4400 skrev:mener du med reverse? (:

Hej min biceps ser ikke så stor ud, tror det skyldes at det første stykke ikke buler lige så meget ud som resten. Altså lige efter håndleddets slutning. Er der en øvelse som rammer det punkt godt?

tror nu bare han kalder hele armen fra skuldrene og ud til fingerspidserne for bicepsnoes88 skrev:Hej min biceps ser ikke så stor ud, tror det skyldes at det første stykke ikke buler lige så meget ud som resten. Altså lige efter håndleddets slutning. Er der en øvelse som rammer det punkt godt?
Altså hvis dit biceps går hele vejen ned til dit håndled, vil jeg mene den er pænt stor
loool

andreas7074 skrev:Tror man mener forarm, og det er umuligt at træne din forarm nede ved håndleddet. Hvis du mener ved albuen. OVENPÅ armen, så er det reverse wrist curls med enten EZ-bar eller Barbell. Hvis du mener UNDER armen ved albun er det almindelige wrist curls

Ittams skrev:Hej Mark4400
Efter lige hurtigt at have løbet nogle af dine tidligere indlæg igennem, kan jeg konstatere, at du formentlig har et problem med dit syn på dine arme.
Du spørger meget om det samme, bare på flere forskellige måder - og svaret må blive det samme: Træn dine arme, træn din krop og spis noget mad. Der ligger ikke så meget mere i det.

august skrev:Ittams skrev:Hej Mark4400
Efter lige hurtigt at have løbet nogle af dine tidligere indlæg igennem, kan jeg konstatere, at du formentlig har et problem med dit syn på dine arme.
Du spørger meget om det samme, bare på flere forskellige måder - og svaret må blive det samme: Træn dine arme, træn din krop og spis noget mad. Der ligger ikke så meget mere i det.
Hvis vi antager at Mark har skrevet forkert... det tror jeg vi skal, der skulle nok have stået albueleddet og ikke håndleddet... der er mange der har skrevet underarm.. reverse curl, og bla bla bla.
Det er nok nederste del af biceps han ikke kan få fylde på, insertions senen.... dette område vil han nok ikke få mere fylde på.. af at træne sine arme, eller spise mere...eller?
Mvh august

Ittams skrev:august skrev:Ittams skrev:Hej Mark4400
Hvis vi antager at Mark har skrevet forkert... det tror jeg vi skal, der skulle nok have stået albueleddet og ikke håndleddet... der er mange der har skrevet underarm.. reverse curl, og bla bla bla.
Det er nok nederste del af biceps han ikke kan få fylde på, insertions senen.... dette område vil han nok ikke få mere fylde på.. af at træne sine arme, eller spise mere...eller?
Mvh august
Hej August.
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du egentlig spørger om.
Vi er enige om, ret mig hvis jeg tager fejl, at TS formentlig spørger til råds om sin biceps - og ikke underarmen.
Som skrevet har TS oprettet flere indlæg som "EFTER 13 KILO EKSTRA, MINE ARM ER SMÅ?", "STØRRE ARME PÅ 12 UGER MED BACK TO BASIS", "MERE KOMPAKTE BICEPS?" samt flere topics, som kan tyde på, at han er nybegynder og generelt fortænker sig i tingene, og generelt gør mange ting mere problematiske end hvad godt er.
Mit svar til ham skal derfor nærmere forstås således, at han bør træne normalt og spise godt, hvorefter resultaterne nok skal komme. Og dermed sagt, at han ikke behøver tænke så meget over "småting" som hvordan armene nu engang ser ud.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster